اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف 270 کیلو تریاک با توقیف 4 خودرو در رودان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف270 کیلو مواد افیونی و توقیف4 دستگاه خودرو در شهرستان رودان خبر داد.

کشف 270 کیلو تریاک با توقیف 4 خودرو در رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ مأموران انتظامی شهرستان رودان با همکاری پلیس مبارزه با قاچاق مواد مخدر استان و میناب با اشرافیت اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از شهرستان رودان به شهر میناب مطلع و پیگیری موضوع در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه با تدابیر انتظامی خودروهای قاچاقچیان به صورت نامحسوس توسط مأموران مورد رصد و تعقیب و مراقبت قرار گرفتند، افزود: مأموران پس از مدتی تعقیب و مراقبت متوجه شدند خودروهای مذکور وارد یک منزل مسکونی شده و قاچاقچیان در حال تخلیه محموله هستند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: مأموران بلافاصله با هماهنگی قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی پس از ورود به منزل با متوقف کردن 4دستگاه خودرو در بازرسی از آنها270 کیلو تریاک کشف و 6 متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول