اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

احتمال استقرار ارتش برای محافظت از کامیونهای حامل سوخت در انگلیس

رسانه‌های انگلیس از احتمال استقرار نظامیان ارتش این کشور برای محافظت از کامیونهای حامل سوخت خبر داده‌اند.

احتمال استقرار ارتش برای محافظت از کامیونهای حامل سوخت در انگلیس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال بسته شدن چندین جایگاه سوخت در انگلیس به دلیل کمبود آن و صف کشیدن مردم در مقابل پمپ بنزینها، نخست وزیر انگلیس درحال بررسی استقرار نیروهای ارتش برای محافظت از کامیونهای حامل بنزین است. 

براساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، اقدامات اضطراری برای تامین سوخت کافی در جایگاههای سوخت از شامگاه یک شنبه اتخاذ شده است و «کاسی کارتنگ» وزیر بازرگانی انگلیس قرار است قوانین رقابتی در صنعت سوخت را تعلیق کند تا شرکتهای تامین کننده بتوانند سوخت مورد نیاز جایگاههای که بدون بنزین مانده‌اند را تامین کنند.

براساس گزارش پایگاه خبری AOL، گزارشهای متعددی نیز حاکی از این است که بوریس جانسون قصد دارد روز دوشنبه نیروهای ارتش را برای محافظت از تانکرهای حامل سوخت و انتقال آن به جایگاههای سوخت اعزام کند. 

«گرنت شاپس» وزیر حمل و نقل انگلیس نیز گزارشها درباره درخواست کمک از ارتش را برای مدیریت مساله کمبود سوخت رد نکرده است. 

صف های طولانی در مقابل جایگاه‌های بنزین ها در سراسر انگلیس در روز شنبه پس از بسته شدن برخی از این جایگاه ها به دلیل کمبود سوخت ادامه داشت.

پس از اینکه برخی از شرکت های بزرگ نفتی جایگاه‌های بنزین خود را در روز جمعه تعطیل کردند، بسیاری از مردم در اثر نگرانی در مورد مواجه شدن با کمبود بنزین، به این جایگاه ها هجوم بردند.

در انگلستان، ماه هاست که یک بحران شدید تدارکات ادامه دارد؛ این بحران، یکی از پیامدهای مختلف برگزیت و عمدتا ناشی از کمبود حمل کننده بار است: در این مورد، ماشین های حمل سوخت کافی برای راساندن سوخت به همه توزیع کنندگان وجود ندارد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول