اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اهدای ۲۰۰ بسته لوازم تحریر به نیازمندان توسط سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص)

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: ۱۰۰ پایگاه بسیج محلات و اقشاری ناحیه محمد رسول الله (ص) در جهت اعطای کمک مومنانه وتهیه لوازم التحریر برای اقشار نیازمند فعال شده‌اند.

اهدای ۲۰۰ بسته لوازم تحریر به نیازمندان توسط سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ بنایی در حاشیه توزیع ۱۵۰ بسته لوازم التحریر توسط پایگاه بسیج خاتم الانبیاء و ۵۰ بسته معیشتی حوزه امام رضا‌(ع) اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس بالغ بر ۱۰۰ پایگاه بسیج محلات و اقشاری ناحیه محمد رسول الله (ص) محوری ترین برنامه‌شان کمک مومنانه وتهیه لوازم التحریر برای اقشار نیازمند می باشد که پایگاه بسیج خاتم الانبیاء تنها  یکی از پایگاه بسیج در شمال غرب شیراز با تهیه لوازم التحریر به کمک دانش آموزان نیازمند شتافته است.

وی با بیان اینکه  هفته دفاع مقدس یادآوری دلاورمردی های جوانان غیور این مرز وبوم است وامروز همه تلاش کنیم دین مان را به شهداء ادا کنیم افزود: امروز هرچه داریم مرهون خون شهدای گرانقدر و رزمندگان آن دوران است.

وی با اشاره به اینکه در این برهه هجمه رسانه ای و ماهواره ای، انقلاب اسلامی را هدف گرفته است و مسائل فرهنگی که جوانان و رزمندگان آن دوران با مسائل فرهنگی که جوان امروز با آن روبروست قابل قیاس نیست عنوان کرد:  امروزه مسائل فرهنگی جوان ما را هدف گرفته است و امروز جنگ نرم فرهنگی، درون خانه هاست. 

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول