اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پیش بینی بازگشت 70 درصدی زائران از مرز مهران/ مرز کاملا بسته است

فرماندار مهران گفت: پیش بینی می‌شود ۷۰ تا ۸۰ درصد زائران از مرز مهران وارد کشور شوند، این در حالی است برای جابجایی و برگشت آنها به شهرهای مبدا به یک هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز است که باید تامین شود.

پیش بینی بازگشت 70 درصدی زائران از مرز مهران/ مرز کاملا بسته است

کاکی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از مجموع ۶۰ هزار زائری که برای زیارت اربعین به عتبات عالیات مشرف شده‌اند، ۴۰ هزار نفر بلیط یک طرفه هوایی گرفته و به صورت زمینی از مرز وارد کشور خواهند شد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود ۷۰ تا ۸۰ درصد زائران از مرز مهران وارد کشور شوند، این در حالی است برای جابجایی و برگشت آنها به شهرهای مبدا به یک هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز است که باید تامین شود.

فرماندار مهران گفت: با توجه به ازدحام جمعیت تعداد محدودی از زوار دیشب از مرز مهران عبور کردند اما امروز مرز به طور کامل بسته است.

وی تصریح کرد: ۱۵ موکب خدمت رسانی در مجموع در مرز مهران برای زائران مهیا شده که پیش بینی می‌شود روزانه به ۱۰ هزار نفر خدمت رسانی کنند.

فرماندار مهران  بیان کرد: اتوبوس‌های که کار جابه جایی زوار را انجام می‌دهند در پایانه مستقر هستند و زائران پس از بازگشت به کشور بلافاصله و بدون حضور در کانون جمعیتی مهران عازم استان‌های خود می‌شوند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول