اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تمهیدات ویژه پلیس اصفهان برای امنیت عزاداران اربعین حسینی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح های وِیژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی به منظور هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی در شهر اصفهان خبر داد.

تمهیدات ویژه پلیس اصفهان برای امنیت عزاداران اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی‌فر اظهار داشت:  شور و حرارت وصف‌ناپذیر مردم ولایتمدار و شهیدپرور اصفهان که امسال نیز به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا از مراسم پیاده‌روی اربعین حضرت ابا عبدالله جامانده‌اند اجازه نداد که در منازل خود بمانند و از صبح امروز  شاهد حضور بیشمار مردم عزیز شهر اصفهان در دو مسیر منتهی به امام زاده جعفر (ع) در حاشیه فرودگاه شهید بهشتی و مسیرهای منتهی به گلستان شهدا بودیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: فرماندهی انتظامی استان اصفهان هم به منظور هرچه بهتر و باشکوه برگزار شدن مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی و خدمت‌رسانی به عزاداران تمهیدات ویژه‌ای را از نخستین ساعات بامداد امروز در نظر گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی، ماموران پلیس راه و پلیس راهور در تمامی نقاط و مسیرهای پیاده روی عزاداران حضور یافته و تا پایان این مراسم در صحنه حاضر خواهند بود.

هاشمی‌فر بیان داشت: تا کنون هیچگونه گزارش خاصی مبنی بر نا امنی در سراسر استان به پلیس ارائه نشده و مراسم مذکور هم در سایه امنیت و آرامش کامل در حال برگزاری است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح‌های ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی در شهر اصفهان خبر داد و  گفت: بنا بر ضرورت محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مقطعی نیز برای تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها در برخی از مسیرهای منتهی به گلستان شهدا اجرا می‌شود که از شهروندان و رانندگان گرامی می‌خواهیم همکاری لازم را با ماموران پلیس داشته باشند.

وی همچنین با بیان اینکه اپراتوران پلیس ۱۱۰ آماده خدمت‌رسانی به امدادخواهی شهروندان هستند به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

هاشمی‌فر خاطر نشان کرد: همچنین از عزاداران گرامی می خواهم که ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به توصیه‌ها و هشدارهای انتظامی نیز توجه داشته و خانواده‌های که با فرزندان خردسال خود در این مراسم شرکت کردند هم مراقبت لازم را از فرزندان خود داشته باشند. 

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول