اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

استفاده از گارد ملی به‌جای کارکنان واکسینه نشده بخش سلامت در آمریکا

فرماندار نیویورک در حال بررسی استخدام نیروهای گارد ملی و کارکنان پزشکی خارج از ایالت است تا کمبود کادر پرسنلی بیمارستان ناشی از اخراج ده‌ها هزار پرسنل را جبران کند.

استفاده از گارد ملی به‌جای کارکنان واکسینه نشده بخش سلامت در آمریکا

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری فارس به نقل از رویترز کتی هوچول ، فرماندار نیویورک در حال بررسی استخدام نیروهای گارد ملی و کارکنان پزشکی خارج از ایالت است تا کمبود کادر پرسنلی بیمارستان ناشی از اخراج احتمالی ده‌ها هزار پرسنلی جبران کند که تا پایان مهلت تعیین شده، واکسن نزده‌اند.

هوچول گفت که ایالت همچنین در حال استفاده از افسران گارد ملی با آموزش پزشکی است تا بیمارستان‌ها و سایر مراکز درمانی را از پرسنل کافی برخوردار کند. به گفته او ، ۱۶ درصد از ۴۵۰،۰۰۰ کارمند بیمارستان ایالت یعنی حدود ۷۲،۰۰۰ نفر واکسینه نشده‌اند.

این طرح در حالی مطرح می‌شود که رهبران ایالتی و فدرال در تلاش برای واکسیناسیون برای مقابله با سویه بسیار عفونی دلتا ویروس کرونا و متقاعد کردن کارمندانی هستند که مخالف اجبار واکسیناسیون می‌باشند.

هوچول در مراسم روز یکشنبه در یک کلیسای بزرگ در شهر نیویورک شرکت کرد تا از مسیحیان بخواهد در ترویج واکسن‌ها کمک کنند.

بر اساس گزارش رویترز ، نوع بسیار قابل انتقال دلتا باعث افزایش موارد ابتلا به کوید-۱۹و بستری در ایالات متحده شده‌است که در اوایل سپتامبر به اوج خود رسید و از آن زمان به بعد کاهش یافته است. اما مرگ و میر  همچنان در حال افزایش است و این کشور گزارش می‌دهد که حدود ۲۰۰۰ نفر در هفته گذشته جان خود را از دست داده‌اند. بیشتر این افراد واکسیناسیون نشده بودند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول