اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل: ما معجزه هستیم!

نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی برای مجمع عمومی سازمان ملل، این رژیم را «معجزه» خواند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل: ما معجزه هستیم!

به گزارش مانیتورینگ گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی برای مجمع عمومی سازمان ملل به تمجید از این رژیم پرداخت و علیه ایران لفاظی کرد.

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس در ابتدای سخنرانی برای هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل شروع به تحسین «دموکراسی» و حاکمیت قانون در رژیم صهیونیستی پرداخت و این رژیم را «معجزه» خواند.

نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از انتخاب خود و کابینه ائتلافی تحت نظر او و «یائیر لاپید» وزیر خارجه این رژیم به عنوان یک نمونه بارز از دموکراسی در منطقه خواند.

وی سپس به موضوع همه‌گیری ویروس کرونا در جهان اشاره کرد و آن را مشکلی برای همه کشورهای جهان خواند. 

نفتالی بنت سپس به تمجید از عملکرد کابینه خود در زمینه مقابله با ویروس کرونا و واکسیناسیون ساکنان فلسطین اشغالی پرداخت.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در شرایطی از عملکرد این رژیم تعریف کرده است که فعالان حقوق بشر پیش‌تر از اقدامات این رژیم در ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه به مناطق سکونت فلسطینیان از قبیل واکسن کرونا و حتی ارسال واکسن‌های تاریخ گذشته به شدت انتقاد کرده بودند.

نفتالی بنت سپس به لفاظی علیه نیروهای مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین پرداخت و آنها را «تروریست» خواند و بلافاصله اتهام‌زنی علیه ایران را آغاز کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران درصدد نابودی رژیم صهیونیستی است و می‌خواهد بر منطقه مسلط شود و این کار را می‌خواهد با برنامه هسته‌ای خود به پیش ببرد.

نخست‌وزیر رژیم تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا به لفاظی علیه برنامه هسته‌ای ایران پرداخت و همچنین علیه قدرت پهپادی ایران موضع گرفت.

به ادعای نفتالی بنت، ایران از همه خطوط قرمز درباره برنامه هسته‌ای خود از قبیل غنی‌سازی اورانیوم برای ساختن سلاح اتمی عبور کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سپس با انتقاد از «انفعال» بین‌المللی در خصوص نقض خطوط قرمز در خصوص برنامه هسته‌ای ایران ادعا کرد: «اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد به سلاح اتمی دست یابد».

اظهارات نفتالی بنت در حالی صورت گرفت که  «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر سال‌های ۲۰۰۶-۲۰۰۹ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم قدرت نظامی که بتواند توان هسته‌ای ایران را برای همیشه از بین ببرد ندارد.

ایهود اولمرت در روزنامه «هاآرتص» همچنین نوشت که سیاست «بنیامین نتانیاهو» در قبال ایران و تکرار این ادعا که ایران در آستانه دستیابی به سلاح اتمی است، درست نبود، چرا که غنی‌سازی وسیع و سریع اورانیوم لزوما موجب نمی‌شود که ایران به بمب اتم دست یابد (جزئیات بیشتر).

وی سپس با اشاره به توافق‌های سازش عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای عربی شامل بحرین و امارات متحده عربی ادعا کرد: «توافق‌های دیگری (با دیگر کشورهای عربی) در پیش است».

ساعاتی قبل از سخنرانی نفتالی بنت در مجمع عمومی سازمان ملل، «گلعاد اردان» سفیر رژیم صهیونیستی در ایالات متحده علیه برنامه هسته‌ای ایران لفاظی کرده بود.

مقام‌های رژیم صهیونیستی تلاش‌ها برای مانع‌تراشی در مسیر پیشبرد مذاکرات «وین» برای احیای برجام را تشدید بخشیده‌اند و از هر فرصتی برای جوسازی علیه برنامه هسته‌ای ایران استفاده کرده‌اند.

اردان در مصاحبه با «رادیو ارتش» رژیم صهیونیستی با تبلیغ منفی علیه برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد که جهان در حال بررسی طرح جایگزین برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران در صورت شکست مذاکرات وین برای احیای برجام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول