اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

انتخاب رشته برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی چگونه است؟

برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی واجد شرایط استفاده از آیین‌نامه پذیرش با آزمون استعدادهای درخشان، از امروز برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

انتخاب رشته برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی چگونه است؟

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی واجد شرایط استفاده از «آیین‌نامه پذیرش با آزمون استعدادهای درخشان به شماره 21.77897 مورخ 1393.05.05 مصوب شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» در صورتی‌ که در آزمون سراسری سال 1400 شرکت کرده باشند، باید از تاریخ 1400.7.5 لغایت 1400.7.7 نسبت به ثبت‌نام و انتخاب 20 کدرشته ‌محل از دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1400 (دفترچه شماره 2) اقدام کنند.

لازم به ذکر است مطابق ماده 2 آیین‌نامه یاد شده حداکثر 10 درصد ظرفیت هر کدرشته ‌محل به حائزین شرایط این آیین‌نامه اعم از دارندگان نشان طلا، نقره و برنز کشوری المپیادهای دانش‌آموزی، دانشجویان نمونه کشوری در دوره کاردانی، رتبه‌های اول تا سوم نهایی جشنواره جوان خوارزمی در دوره‌های دانش‌آموزی یا کاردانی و دانش‌آموخته رتبه اول دوره کاردانی به شرط کسب حدنصاب نمره علمی لازم اختصاص می‌یابد. (برای برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی حدنصاب علمی لازم 90 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد کدرشته‌محل مورد تقاضاست).

سازمان سنجش آموزش کشور براساس اولویت نمره و انتخاب رشته متقاضیان نسبت به معرفی آنها در ظرفیت تخصیصی اقدام می‌ کند.

سازمان سنجش اعلام کرد: در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مبنی بر اعمال محدودیت در پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی متقاضیان و خانواده‌های‌شان و برای ارائه خدمات سریع‌تر و دقیق‌تر این سازمان به تمامی متقاضیان، ضمن عذرخواهی از داوطلبان گرامی، امکان پاسخگویی حضوری وجود ندارد و بررسی و پاسخگویی به درخواست‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود. لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری جداً خودداری فرمایید. سؤالات خود را می‌توانید از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی https://request.sanjesh.org مطرح کنید.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول