اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

بیانیه مجمع اسلامی دانشجویان برای آغاز فعالیت شورای مرکزی جدید

اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت برگزاری دوره یازدهم انتخابات این مجمع و شروع فعالیت شورای مرکزی جدید بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه مجمع اسلامی دانشجویان برای آغاز فعالیت شورای مرکزی جدید

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای پیرامون برگزاری دوره یازدهم انتخابات این مجمع و شروع فعالیت شورای مرکزی جدید اعلام کرد: ما جوانان خطاب شده در گام دوم انقلاب اسلامی ایران همانند سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی در تمامی عرصه‌ها اربا اربا خواهیم شد ولی از جهاد و تلاش در راه حق دست نخواهیم کشید.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

اللهم عجل لولیک الفرج

 درس بزرگ شهیدان به ملت ایران «هرجا تلاش مخلصانه باشد پیروزی و سربلندی نیز هست» 

با سلام و احترام

در ابتدای امر به دست‌اندرکاران برگزاری این دوره از انتخابات خداقوت می‌گوییم و از زحمات شورای مرکزی سابق و به ویژه برادر گرانقدر جناب آقای سوری که زحمات بسیاری را برای اتحادیه کشیدند، کمال تشکر و قدردانی را داشته و آرزوی توفیقات روزافزون در راه حق را برای‌شان از خداوند متعال مسالت داریم و امیدواریم همچنان در راه رسیدن به آرمان‌های والای‌مان در کنار ما بوده و با تجربه خود ما را یاری دهند.

لازم به ذکر می‌باشد که راه سخت و طولانی را برای رساندن اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان با توجه به ظرفیت‌های فوق‌العاده دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجویان آن به جایگاه واقعی خود داریم که بسیار کار داریم تا اتحادیه را در راستای اهداف والای اسلام، انقلاب و رهنمودهای امام و رهبری قرار دهیم و نیاز به شروعی جهادی و انقلابی می‌‌باشد که ان‌شاءالله با همکاری همه دوستان در تمامی تشکلات اتحادیه با همدلی و کار تیمی و به دور از سیاست بازی گامی مهم از  وظایف‌مان در گام دوم انقلاب اسلامی ایران و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی و ان‌شاءالله به زودی ظهور حضرت مهدی(عج) برداریم و شرمنده عزیزانی که به ما اعتماد کرده‌اند نشویم که قطعا در پیشگاه خداوند مسئول می‌باشیم.

با سلامی دوباره بر دولت مردمی و با انجام کار جهادی و با روحیه تحول‌خواهی در تمامی مسئولیت‌ها برای ساخت ایرانی قوی.

مقام‌معظم رهبری در تاریخ ۱۴۰۰.۰۳.۲۹ فرمودند:

اینجانب جبهه سپاس بر خاک می سایم و خداوند علیم و قدیر را بر توفیقی که به ملت ایران عطا کرد و نظر رحمتی که بر ایران و جمهوری اسلامی افکند، شکر بی‌پایان می‌گزارم.

فرصت خدمتگزاری به کشور و ملت را قدر بدانید و انگیزه‌های خدائی را همواره مدنظر داشته باشید.

و حال ما جوانان خطاب شده در گام دوم انقلاب اسلامی ایران همان نوزاد‌های بزرگ‌شده گهواره‌های دهه ۷۰ و ۸۰ حضرت امام(ره) همانند سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی در تمامی عرصه‌ها اربا اربا خواهیم شد ولی از جهاد و تلاش در راه حق دست نخواهیم کشید.

امروز قرارگاه حسین‌بن‌علی ایران است، بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم  اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند‌. اگر دشمن این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی.

بخشی از وصیت‌نامه شهیدی که در دل‌ها نفوذ کرده بود؛ شهید حاج قاسم سلیمانی که سردار بود اما خود را برخلاف سربارانِ مدعی، سرباز می‌دانست و چه خونِ‌دل‌‌ها و چه ترکش‌هایی که در میدان نبرد فرهنگی خورد و در نهایتش با خون خود چه غوغایی در نفس‌ها به پا کرد؛ شاید هرکداممان به نوع خودمان سردارمان الگوی‌مان باشد اما یک نکته مهم که سردار انجام داد و کمتر بر روی آن مانور داده‌ایم؛ فرهنگی بود؛ او در قلب‌ها نفوذ کرد.

در همین مدت کوتاه برعهده داشتن چند مسئولیت، خوب درک کرده‌ایم که این‌ صندلی چقدر می‌تواند بدجنس باشد و فرد را از واقعیات؛ واقعیاتی که می‌داند، دور کند و گاهی بسیار نیاز است که توسط افرادی دیگر خارج از گود و محیط آن صندلی یادآوری شود؛ حتی توسط افرادی با علم و تجربه و سن کمتر.

اینبار ما جوانان گام دوم انقلاب اسلامی ایران آمده‌ایم تا آرمان‌های بر زمین مانده امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای مطهر را تحقق بخشیم و در این مسیر و رساندن پرچم به صاحب امرش حضرت بقیت‌الله الاعظم ارواحنافداه در کنار بازماندگان واقعی انقلاب و دوران جنگ تحمیلی و مدافعین حرم از هیچ امری اجتناب نخواهیم کرد.

و در آخر جرئت کرده و قسم جلاله می‌خوریم که همانطور که رهبر فرزانه انقلاب و آیات قرآت کریم و روایات پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) نوید آن را داده‌اند ظهور حضرت مهدی(عج) بسیار نزدیک می‌باشد و قطار این امر یک شبه بر روی ریل حرکت خود افتاده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول