اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

جانباز ۷۰ درصد لرستانی آسمانی شد

محمد حسین عباس زاده جانباز ۷۰ درصد لرستانی در روز اربعین حسینی آسمانی شد.

جانباز ۷۰ درصد لرستانی آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد حسین عباس زاده جانباز ۷۰ درصد لرستانی که در دوران دفاع مقدس و در راه دفاع از اسلام و میهن دو پای خود را از دست داده بود، امروز به خیل هم‌رزمان شهیدش پیوست و آسمانی شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این جانباز سرافراز میهن هفتم مهرماه برگزار خواهد شد.

این رزمنده و ایثارگر در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۳۵۹ و در منطقه عملیاتی سوسنگرد به درجه جانبازی نائل آمده بود.

محمود زرین‌جویی، مدیرکل بنیاد شهید  و امور ایثارگران استان لرستان نیز در پی درگذشت این جانباز والامقام لرستانی پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

«جانبازان قهرمانان صبر و ایستادگی در پای ارزش‌های الهی، سربازان ولایت و پاسداران خون‌های پاک شهدا هستند. همانان که با عشق و ایثار با تاسی به مکتب سید و سالار شهیدان، برای رضای حق‌تعالی و سربلندی نظام اسلامی به مسلخ عشق روانه شدند و اعضا و جوارح خویش را فدا کردند و سال‌ها بر رنج مجروحیت صبر نمودند و به این جانبازی‌ها و شهادت‌ها افتخار کردند.

شهادت راه اولیای الهی است، اما فقدان این گل‌های گلزار صبر و ایثار، این سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، موجب ماتم و اندوه فراوان است و البته که بر این مشیت الهی جز سر تسلیم نمی‌توان فرود آورد.

شهادت جانباز سرافراز «محمدحسین عباس‌زاده» در روز اربعین حسینی که نشان از اقتدای او به سر و سالار شهیدان است را به خانواده محترم و ایثارگر وی تعزیت و تسلیت عرض نموده، برای ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حسین بن علی(ع) و برای بازماندگان صبر جمیل را از خداوند متعال مسئلت دارم».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول