اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گلستان ناامن برای سوداگران مرگ/ توقف رانندگان پژو پارس حامل موادمخدر با شلیک گلوله

جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: گلستان محل امنی برای جولان دادن سوداگران مرگ نیست و پلیس قاطعانه با اینگونه افراد مقابله خواهد کرد.

گلستان ناامن برای  سوداگران مرگ/ توقف رانندگان پژو پارس حامل موادمخدر با شلیک گلوله

سرهنگ فرزاد تاجره در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از قاچاقچیان شدند.

وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس مشخص شد متهم قصد جابجایی مواد افیونی با دو دستگاه پژو پارس از جنوب کشور به گلستان را دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتی و سرعت عمل ماموران، خودروهای مورد نظر به محض ورود به استان شناسایی و در فرصتی مناسب دستور توقف به آنان داده شد که متهمان بلافاصله با حرکاتی مخاطره آمیز و نامتعارف اقدام به فرار کردند.

تاجره افزود: تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری  قاچاقچیان ادامه داشت تا اینکه ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح موفق شدند خودروها را متوقف و ۴ متهم را دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو متهمان ۱۱۵ کیلو تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: گلستان محل امنی برای جولان دادن سوداگران مرگ نیست و پلیس قاطعانه با اینگونه افراد مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول