اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تور اختصاصی گردشگر‌ی اماکن تاریخی البرز برگزار می‌شود

بر‌گزار‌ی تور اختصاصی گردشگر‌ی و افتتاح و باز‌دید از اماکن تاریخی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله برنامه‌ها‌ی هفته گردشگری در استان البرز خواهد بود.

تور اختصاصی گردشگر‌ی اماکن تاریخی البرز برگزار می‌شود

 مرتضی نیکرو، معاون گردشگر‌ی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، ارمروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص برنامه‌های هفته گردشگری، گفت: برنامه‌ها‌ی گرامیداشت هفته گردشگری پنجم لغایت دوازدهم مهر ماه با محوریت شعار سال گردشگر‌ی تحت عنو‌ان گردشگر‌ی برای رشد فرا‌گیر، پایه‌ریزی و اجرایی می‌شود.

معاون گردشگر‌ی البرز بیان کرد: بر‌گزار‌ی تور اختصاصی گردشگر‌ی و افتتاح و باز‌دید از اماکن تاریخی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله برنامه‌ها‌ی پیش‌رو قرار دارد که با همکاری و مشارکت اصناف و انجمن‌ها‌ی گردشگر‌ی انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: بر‌گزاری مراسم افتتاحیه مجموعه گردشگر‌ی کندلوس، تجلیل از ایثار‌گر‌ان، جانبازان، رزمندگان و فعالا‌‌ن نمونه حوزه گردشگر‌ی، باز‌دید‌ از سایت‌موزه ازبکی از جمله برنامه‌ها‌ی گرامیداشت هفته گردشگر‌ی در استان خواهد بود.

نیکرو اظهار کرد: همچنین مقرر شد در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه گردشگر‌ی، نمایشگاه موقت صنایع‌دستی و هنر‌ها‌ی سنتی به همت هنر‌مند‌ان و فعالان این حوزه بر پا شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول