اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

استان قزوین؛ دومین مقصد رویداد «استان‌آپ»/ استارت‌آپ‌های قزوین، گوش به‌زنگ باشند

دومین رویداد استان‌آپ به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با مشارکت پارک علم و فناوری قزوین در این استان برگزار می‌شود.

استان قزوین؛ دومین مقصد رویداد «استان‌آپ»/ استارت‌آپ‌های قزوین، گوش به‌زنگ باشند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ‌صندوق نوآوری و شکوفایی، فراخوان شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر در استان قزوین به منظور سرمایه‌گذاری جسورانه با مشارکت سایر سرمایه‌گذاران در قالب رویداد «استان‌آپ» منتشر شد.

رویداد استان‌آپ شامل دو رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» و «پیوند» است که از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور رساندن ایده‌های فناورانه به سرمایه دنبال شده و قرار است در 31 استان کشور برگزار شود.

در دوشنبه های استارتاپی، صندوق نوآوری با مدل «هم‌سرمایه‌گذاری» با معرفی طرح‌های استارت‌آپی موفق در کنار صاحبان ایده و سرمایه‌گذاران است. در این مدل صندوق در سود و زیان طرح‌های فناورانه شریک خواهد شد.

در رویدادهای پیوند هدف شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های استارت‌آپی جذاب و توانمند و معرفی آن‌ها به شتابدهنده‌ها (اعم از دانش بنیان یا غیر دانش بنیان) و تامین بخشی از هزینه‌های شتابدهی کسب و کارهای نوپا را به طور بلاعوض توسط صندوق نوآوری و شکوفایی است.

به همین منظور صندوق نوآوری قصد دارد دومین رویداد «استان‌آپ» را این بار در استان قزوین با هدف بسترسازی جهت ایجاد کسب و کارهای فناورانه، شناسایی شرکت‌های نوپا، دانش بنیان و گروه‌های صاحب ایده در سطح استان، شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر به منظور سرمایه‌گذاری جسورانه، برگزاری دوره‌های آموزشی برای تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها، بهم‌رسانی تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها به شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران و برگزاری پنل گفتگو و برنامه انتقال تجربه برگزار کند.

پیشتر اولین رویداد «استان‌آپ» در کرمان برگزار و طی آن 13 استارت‌آپ به بیان ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود پرداختند که در پایان رویداد 6 تیم موفق به جذب سرمایه شدند. 

بر اساس این گزارش، علاقمندان جهت حضور در استان‌آپ قزوین می‌توانند تا تاریخ 21 مهر1400 برای آشنایی با رویداد و ثبت‌نام در آن به صفحه بازاراستارتاپی پایگاه اطلاع رسانی صندوق نوآوری و شکوفایی به آدرسwww.inif.ir  مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 86088609-021 تماس بگیرند.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول