اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

فراخوان تامین و صادرات اقلام دارویی مورد نیاز کشور سوریه

بر اساس اعلام شرکت پیشگامان بنیاد تعاون ، در سفر اخیر مدیر عامل این شرکت، جلسات و ملاقات‌هایی با مسئولان تجاری – اقتصادی این کشور صورت گرفت. بنا به درخواست مقامات کشور سوریه مقرر شد که بخش اعظم نیازمندی‌ها دارویی این کشور توسط تولید کنندگان ایرانی تامین و ارسال شود.

فراخوان تامین و صادرات اقلام دارویی مورد نیاز کشور سوریه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت پیشگامان بنیاد تعاون، در سفر اخیر مدیر عامل این شرکت به کشور سوریه، جلسات و ملاقات‌های متعددی با مسئولان تجاری – اقتصادی این کشور صورت گرفت. بنا به درخواست مقامات کشور سوریه مقرر شد که بخش اعظم نیازمندی‌ دارویی این کشور توسط تولید کنندگان ایرانی تامین و به این کشور صادر شود.

در فهرست نیازمندی‌های اولیه اعلام شده توسط جامعه پزشکی کشور سوریه حدود۴۰۰ قلم دارو وجود دارد.

با توجه به شرایط چند سال اخیر کشور سوریه ، این کشوردر زمینه دارو و تجهیزات پزشکی بازار بسیار مناسبی برای صادارات در این حوزه است، لذا از عموم فعالین حوزه دارویی کشور (تولید کنندگان و بازرگانان حوزه دارو) دعوت به عمل می‌آید جهت تامین و صادرات اقلام دارویی با شرکت پیشگامان بنیاد تعاون ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول