اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تنها 38 درصد از مردم خمینی‌شهر واکسینه شده‌اند

فرماندار شهرستان خمینی‌شهر گفت: طبق آخرین آمار، میانگین تزریق واکسن در شهرستان خمینی‌شهر تنها 38 درصد بوده و این درحالی است که میانگین متوسط واکسیناسیون استانی 58 درصد است، آمار شهرستان در حدود 20 درصد از میانگین استانی پایین‌تر است.

تنها 38 درصد از مردم خمینی‌شهر واکسینه شده‌اند

علیرضا بصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر اظهار داشت: کلیه مراکز ۸ گانه تجمیعی، مراکز درمانی و اتوبوس سیار آماده تزریق واکسن به شهروندان خمینی‌شهری می‌باشند، ولی متأسفانه تعدادی از مردم شهرستان هنوز برای تزریق واکسن مراجعه نکرده‌اند.

فرماندار خمینی‌شهر با اشاره به اینکه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، میزان کافی واکسن در شهرستان موجود است، از مردم شهرستان خمینی‌شهر درخواست کرد با حضور در مراکز تزریقی به  افزایش آمار شهرستان کمک کنند.

وی با تأکید بر اینکه در صورتی‌ که بخواهیم محدودیت‌های شهرستان برداشته شود باید حداکثر ۷۰ درصد از مردم خمینی‌شهر واکسینه شوند، گفت: تنها راه ایمن‌سازی شهرستان از بیماری کرونا، واکسینه شدن مردم شهرستان  است. 

بصیری با اشاره به اینکه روند مبتلا و بستری شهرستان نسبت به شهریورماه، رو با کاهش است، ادامه داد: در صورت استقبال مردم، وضعیت  بهتری را در شهرستان شاهد خواهیم بود، از مردم خمینی‌شهر می‌خواهم تزریق واکسن را به تأخیر نیندازند تا وضعیت به‌ صورت کامل بهبود یابد. 

 به گزارش خبرنگار فارس در خمینی‌شهر طبق آمار رسمی شبکه بهداشت خمینی‌شهر تا تاریخ ۵ مهرماه در حدود ۱۷۳ هزار دز واکسن به مردم شهرستان  تزریق‌شده و آمار میانگین تزریق و مراجعه شهروندان برای تزریق واکسن روزانه، ۲ الی ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول