اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

رنگ‌های آنتی باکتریال نانویی به ترکیه صادر می‌شوند

«رنگ‌های آنتی‌باکتریال نانویی» محصول یک شرکت دانش بنیان داخلی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به کشور ترکیه صادر شد.

رنگ‌های آنتی باکتریال نانویی  به ترکیه صادر می‌شوند

 به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ‌صندوق نوآوری و شکوفایی، مهدی رحمانی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان «رنگین نانو ساختار» تولیدکننده «رنگ‌های آنتی باکتریال نانویی» در این باره گفت: ما تاییدیه نانو مقیاس را بر روی محصولاتمان داریم و تاکنون موفق به ثبت 15 اختراع در ایران، سه اختراع در سوئیس و سه اختراع در کانادا شده‌ایم و تمرکزمان بر نانو فناوری است.

وی در مورد صادرات بخش اول رنگ‌های آنتی باکتریال نانویی به ترکیه بیان کرد: امور بازاریابی و مدیریت صادرات شرکت رنس در بازار ترکیه توسط شرکت توسعه تجارت مهر پویان، کارگزار صندوق نوآوری و شکوفایی در کشور ترکیه با فروش محصول و انتقال دانش فنی انجام شده است. ارزش بخش اول قرارداد صادراتی این شرکت، حدود ۴۰ هزار دلار برآورد می‌شود و حدود یک میلیارد تومان هزینه این پروژه شده است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان رنگین نانو ساختار افزود: کارهای گمرکی ایران جهت صادرات بخش اول رنگ‌های آنتی باکتریال نانویی انجام شده و شرکت توسعه تجارت مهر پویان نیز امور بازاریابی، انتقال نمونه محصولات، گرفتن تاییدیه و دریافت وجه از شریک ترکیه ای و واریز به حساب ما را انجام دادند.

رحمانی انتقال دانش فنی و راه‌اندازی خط تولیدات نانویی در کشور ترکیه را از برنامه‌های شرکت دانش بنیان رنگین نانو ساختار اعلام کرد.

وی در ادامه اولین صادرات این شرکت را در سال 2017 در کشور چین اعلام کرد و گفت: تاکنون محصولات خود را به کشورهای ارمنستان، آذربایجان، ترکیه و کانادا صادر کرده‌ایم و درصدد راه‌اندازی خط تولیدات نانویی در کانادا هستیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان رنگین نانو ساختار همچنین از راه‌اندازی خط تولیدات نانویی در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی ‌رودهن خبر داد و افزود: این خط تولید، با استفاده از تسهیلات صندوق نوآوری در سال گذشته راه‌اندازی شد.

رحمانی در در پایان اظهار کرد: شرکت ما از 20 نفر پرسنل برخوردار است و در سال گذشته به عنوان شرکت دانش بنیان برتر ایران و همچنین کارآفرین، فناور و مخترع برتر در حوزه نانو در دانشگاه آزاد معرفی شد. 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول