اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

دکتر ایمانیه بیست و دومین استاندار فارس شد

پس از چندین هفته گمانه زنی سرانجام محمدهادی ایمانیه با پیشنهاد وزیر کشور و تایید رئیس جمهور به‌عنوان بیست و دومین استاندار فارس انتخاب شد.

دکتر ایمانیه بیست و دومین استاندار فارس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه متولد 1341 شیراز و 59 ساله است، او که پزشک متخصص گوارش کودکان می باشد پیش از این به مدت 12 سال از سال 1384 تا 96 ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز را برعهده داشته است.

دوران ریاست وی بر دانشگاه علوم پزشکی، از پربارترین و پویاترین دوران این دانشگاه بود که تلاشهای مستمری  در زمینه توسعه خدمات درمانی در مناطق محروم، تجهیز بیمارستان های استان، تاسیس بیمارستان های جدید، پایه گذاری ابربیمارستان‌هایی از جمله بیمارستان نمازی۲ ، افزایش دامنه پوشش پزشکی در استان، تاسیس واحد بین الملل دانشگاه شیراز، ایجاد شهر سلامت، تلاش برای رایگان شدن برخی خدمات پزشکی از جمله پیوند کبد، توسعه اخلاق پزشکی،  حمایت از تولید داخل در استفاده از تجهیزات بیمارستانی، از جمله اقدامات انجام شده در زمان ریاست وی بود.

از دیگر سمت های ایمانیه می‌توان به عضویت در فرهنگستان علوم پزشکی، استاد فوق تخصص گوارش اطفال، عضو هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، عضو کمیسیون بررسی صلاحیت علمی اساتید، رئیس کمیته فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی، رئیس کمیته اصلاح ساختار اقتصادی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عضو هیأت امنای مجمع خیرین حمایت از بیماران کبدی، عضو مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عضو مجمع عالی نظارت بر درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  عضو کمیته علمی و اجرایی برگزاری کنگره‌های جغرافیایی سالیانه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اشاره کرد.

وی همچنین عضو کمیته بهداشت و درمان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، عضو هیأت مدیره مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس، رئیس شورای مرکزی بسیج پزشکی استان فارس، معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  معاون درمان و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس بیمارستان نمازی شیراز ، سرپرستی شاخه درمان کمیته امنیت اجتماعی استان فارس و رئیس بیمارستان شهید بهشتی بوده است.

با انتخاب استاندار که چندی پس از تایید حکم شهردار جدید شیراز انجام گرفت، انتظار میرود هرچه سریعتر روند گذار پایان یافته و با برقراری ثبات و آرامش، مسئولان امر فرصت خدمتگزاری را غنیمت شمرده و لحظه ای آن را از دست ندهند.

استان فارس اکنون با چالشهای بسیاری در بخش های مختلف فرهنگی و اقتصادی روبروست که تنها با کار جهادی امکان حل آن وجود دارد. به کار گیری نیروهای جوان و انقلابی که در سالهای گذشته به حاشیه رانده شده بودند و عمل به توصیه های راهگشای رهبری معظم انقلاب، به کارگیری نیروهای پاکدست که چالش بزرگ چندین ساله استان است از اصلی ترین مطالبات شهروندان است که انتظار میرود به آن پاسخ داده شود و هرچه سریعتر  با عبور از مقدمات و تشریفات مجدانه، مسئولان کار خود را آغاز کرده و پاسخگوی مردم باشند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول