اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

عیادت سردار قریشی از جانبازان بستری شده در بیمارستان

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با حضور در بیمارستان قدس اراک با تعدادی از خانواده های معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان بستری شده در بیمارستان قدس اراک دیدارکرد.

عیادت سردار قریشی از جانبازان بستری شده در بیمارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک جانشین سازمان بسیج مستضعفین با حضور در بیمارستان قدس اراک از تعدادی خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان بستری شده در بیمارستان قدس اراک ملاقات کرد و از نزدیک از احوالات آنها جویا شد، همچنین سردار قریشی با حضور در بخش کرونایی بیمارستان از مجاهدت‌های کادر درمان و پزشکان نیز تقدیر نمود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در آیین تکریم از مدافعان سلامت در بیمارستان قدس اراک گفت: مدافعان سلامت امروز با تأسی از شهدای انقلاب اسلامی و فرهنگ عاشورایی مجاهدانه برای دفاع از سلامت مردم و جامعه نقش‌آفرینی کردند و در خط مقدم مبارزه با ویروس برای حفظ سلامتی مردم حماسه‌آفرین شدند.

 سید قاسم قریشی اظهار کرد: مجاهدت‌های کادر درمان در طول بیماری کرونا فصل جدیدی از ایثار، فداکاری و مجاهدت در کشور را رقم زد و نشان داد فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی زنده و پویا است.

وی افزود: علیرغم همه تهدیدات در بیماری کرونا کادر درمان و پزشکی با خداباوری و تکیه بر روحیه ایثار و شهادت و پای کار آوردن ظرفیت‌ها بار دیگر کارآمدی نظام اسلامی را نشان دادند و پرچم عزت و سربلندی ایران اسلامی را بار دیگر برافراشته نگه داشتند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیج و سپاه با همه توان برای مقابله با کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی پای کار آمده و این طرح موفق توانست مشارکت عمومی مردم در حوزه بهداشت و درمان را رقم زد و لذا مردم پایه بودن طرح از ویژگی‌های برجسته طرح است.

قریشی بیان داشت: خوشبختانه بیمارستان قدس اراک در طول بیماری کرونا خوش درخشیده و با اختصاص چند بخش به بیماران کرونایی و راه‌اندازی نقاهتگاه اقدامات مؤثری در راستای کاهش آسیب‌ها و مدیریت بیماری انجام داد و بنده امروز از همت والا و اراده‌های قوی همه پزشکان، پرستاران، کادر درمان و همه پرسنل زحمت‌کش این بیمارستان و همه عزیزان جامعه پزشکی و درمانی استان مرکزی تقدیر و تشکر می‌کنم و آرزوی توفیقات روزافزون برای همه این عزیزان از خداوند متعال دارم.

به گزارش فارس در این بازدید سردار قریشی از مدافعان سلامت در بیمارستان قدس اراک تقدیر کرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول