اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

فرمانده کل سپاه: اِشراف جبلّی بر واقعیت‌های جدال با امواج تحریف دشمن متضمن موفقیت وی است

سردار سلامی خاطرنشان کرد که پیشینه نقش آفرینی در حوزه‌های مختلف رسانه ملی و اشراف پیمان جبلی بر واقعیت‌های میدان جدال رسانه‌ای با امواج تحریف دشمن متضمن موفقیت وی خواهد بود.

فرمانده کل سپاه: اِشراف جبلّی بر واقعیت‌های  جدال با امواج تحریف دشمن متضمن موفقیت وی است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی انتصاب پیمان جبلی به سمت «رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران » را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

برادر گرانقدر آقای دکتر پیمان جبلی 

حسن اعتماد مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )  در انتصاب جنابعالی به سمت " رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران " که بیانگر تعهد ، شایستگی،کارایی و قابلیت های سرشار آن برادر عزیز است ، موجب خرسندی گردید.

به فضل الهی پیشینه ای درخشان از نقش آفرینی های خستگی ناپذیر در حوزه‌های مختلف رسانه ملی طی سالیان متمادی در تلفیق با عمق آگاهی و اشراف جنابعالی بر واقعیت ها و الزامات موجود در میدان جدال رسانه‌ای در فضای حقیقی و مجازی با امواج خصمانه تحریف دشمن به مدد سرمایه بزرگ نیروی مومن و انقلابی رسانه ملی متضمن موفقیت هوشمندانه آن برادر بهره مند از گوهر اخلاص و روحیه جهادی و مسلح به سلاح تدبیر و تخصص در راهبری این دانشگاه آگاهی بخش و معرفت آفرین در راستای بیانیه گام دوم و مسیر تمدن ساز انقلاب خواهد بود.

با قدردانی از تلاش های صادقانه و مخلصانه آقای دکتر علی عسگری و تبریک این رخداد  مبارک ؛ سربلندی و کامیابی جنابعالی در این سنگر حساس و مهم تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحنا فداه ) و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)  را از درگاه قادر متعال طلب می کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول