اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نهضت خدمت باید در شهرستان ری به پا شود/ لزوم احداث چندین مگا پروژه در حوزه گردشگری

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به مغفول ماندن ظرفیت‌های گردشگری شهرری گفت: باید در حوزه گردشگری چندین مگا پروژه احداث شود و برای رفع مشکلات شهرستان نهضت خدمت به پا کنیم.

نهضت خدمت باید در شهرستان ری به پا شود/ لزوم احداث چندین مگا پروژه در حوزه گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، اولین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری در ششمین دوره، عصر امروز به ریاست جعفر شربیانی و با حضور اعضای شورای شهرستان در محل دفتر این شورا در شهرری تشکیل شد.

شربیانی در این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برای ادامه دادن راه شهدا باید جهاد خدمت راه اندازی کنیم و نهضت خدمت را با وحدت و هماهنگی بیش از پیش در بخش ها و شهرهای شهرستان به کار گیریم.

وی با تبریک به مناسبت روز آتش نشان گفت: آتش نشانان از جنس ایثار و ازخودگذشتگی هستند و در این شغل وارد خطر می‌شوند تا امنیت را در حوزه‌های خدمت رسانی به مردم هدیه دهند و گاهی در این راه به شهادت می‌رسند. سعی می‌کنیم مشکلات آتش نشان‌ها در شهرداری‌ها را به حداقل برسانیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به روز گردشگری تصریح کرد: ظرفیت‌ها و استعدادهای حوزه گردشگری در شهرستان ری مغفول مانده است درحالی که اگر کشورهای حاشیه خلیج فارس دو مورد از ظرفیت‌های گردشگری ری را داشتند حتما میلیون‌ها دلار در سال درآمد کسب کرده و با ایجاد توسعه پایدار، اشتغالزایی می‌کردند.

شربیانی ادامه داد: آثار باستانی موجود در ری از بیشتر استان‌های کشور بیشتر است و توجه شهردار تهران را نیز به این موضوع جلب کردم لذا امیدوارم بتوانیم چندین مگا پروژه در این حوزه داشته باشیم و با بسترسازی مناسب، حوزه گردشگری را با محوریت ظرفیت‌های ابنیه باستانی و تاریخی در ری تقویت کنیم.

وی با اشاره به انباشت مشکلات و معضلات در ری، بیان کرد: در دوره‌های قبلی نیز فعالیت‌هایی انجام شده است لذا در دوره ششم همراه با تمام اعضای شورای شهرستان پیمان می‌بندیم نهضت خدمت در شهرستان ری به پا کنیم.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش افزود: با اینکه مشکلات در شهرستان ری زیاد است اما ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی نیز وجود دارد که با هم‌افزایی، هم‌گرایی، هماهنگی بین مسؤولان و همراه کردن مدیریت شهرداری‌ها با دستگاه‌ها می‌توانیم مشکلات مردم را به حداقل برسانیم.

شربیانی با بیان اینکه در هر شهر و روستا باید در سال روی یک موضوع مهم تمرکز داشته باشیم و برای رفع مشکلات آن تلاش کنیم، تاکید کرد: اولین قدم احصاء و رصد مشکلات است که به سرعت باید با حضور در شهرها و بخش ها این موضوع را رقم بزنیم و سپس موضوعات را اولویت بندی و راه حل ایجاد کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه انتخابات در دو شهر کهریزک و باقرشهر باطل شده و شورای شهر ندارند، خاطرنشان کرد: تا تعیین تکلیف وضعیت این دو شهر، در شورای شهرستان این خلاء را برای مردم کهریزک و باقرشهر پر می‌کنیم و برای حل مشکلات مردم با هماهنگی مراجع ذی ربط موضوعات این دو شهر را پیگیری و رفع می‌کنیم.

به گزارش فارس؛ اعضای شورای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص موضوعات مطرح شده ارائه کردند و طبق دستور جلسه «مهدی نفر» نماینده بخش فشافویه، به عنوان خزانه دار شورا انتخاب همچنین مقرر شد دو بار در ماه جلسه شورای شهرستان به طور بازدید میدانی و جلسه حضوری تشکیل شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول