اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

۱۳ نقطه حادثه خیز از نظر طوفان شن در زهک/جمع‌آوری ۱۲۰ هزار متر مکعب ماسه بادی از محورهای مواصلاتی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زهک از حمل و جمع آوری ۱۲۰ هزارمتر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان‌‌ در ۶ماهه نخست سال جاری خبر داد.

۱۳ نقطه حادثه خیز از نظر طوفان شن در زهک/جمع‌آوری ۱۲۰ هزار متر مکعب ماسه بادی از محورهای مواصلاتی

 حامد سروری نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان از حمل و جمع آوری ۱۲۰ هزارمتر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان‌‌ در ۶ماهه نخست سال جاری خبر داد.

وی اظهار کرد: وزش بادهای شدید همراه با گرد و خاک در بسیاری از روزهای سال جاری در منطقه سیستان به ویژه شهرستان زهک سبب شد راهداران به منظور جلوگیری از تردد کاربران جاده ای در  روزها متمادی به صورت شبانه روزی اقدام به ماسه روبی محورها نمایند.

این مسؤول با اشاره به ضرورت برقراری تردد در تمامی ایام سال گفت: با توجه به اهمیت حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل جاده ای در تمامی ایام سال به ویژه در فصل تابستان راهداران‌ شهرستان زهک با بسیج امکانات در زمان طوفان های شن همواره سعی کرده اند خللی در تردد شهروندان ایجاد نشود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زهک تصریح کرد: همچنین نظر به ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف شهرستان‌، همکاران ما در ۶ ماهه نخست سالجاری علاوه بر محورهای مواصلاتی در محدوده منازل مسکونی روستاهای محمد شاه کرم و قلعه کنگ و محدوده دیوار هنگ‌مرزی میلک نیز اقدام به جمع آوری شن های روان کردند که  طوفان‌چند ساله سبب ایجاد مشکلات متعدد به ویژه در تردد عادی روستائیان گرامی شده بود.

وی با بیان اینکه شهرستان زهک دارای ۱۳ نقطه حادثه خیز از نظر طوفان شن است، گفت: راهداران این شهرستان همواره با عملکرد مطلوب خود نشان داده اند با خدمت رسانی نقش موثری در تامین ایمنی و راحتی سفرهای هموطنان در طول راه‌های منطقه دارند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نداشته اند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول