اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تات: به خاطر کرونا مسئولیت سنگینی روی دوشم افتاد/همه ایران امیدوار به صعود به جام جهانی هستند

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:کرونا در مقطعی باعث شد تا در غیاب همکارانم مسئولیت سنگینی در تیم ملی فوتبال ایران داشته باشم.

تات: به خاطر کرونا مسئولیت سنگینی روی دوشم افتاد/همه ایران امیدوار به صعود به جام جهانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت croatian با اشاره به موفقیت مربیانی چون برانکو ایوانکوویچ و دراگان اسکوچیچ در فوتبال ایران گزارشی از وضعیت این مربیان منتشر کرده است.

در این گزارش مصاحبه هایی با ماریو تات مربی تیم ملی و البته برانکو ایوانکوویچ مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان منتشر شده است. تات در این گفت و گو به شرایط تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی پرداخته است.

تات در خصوص شرایط تیم ملی اظهار داشت: بعد از 2 بازی در مرحله انتخابی جام جهانی شرایط خوبی داریم چون در 2 بازی ابتدایی مقابل سوریه و عراق به پیروزی رسیدیم. مدتها بود که تیم ملی ایران مقابل چنین تیم هایی مشکل داشت.

وی افزود: ما در مرحله ابتدایی قبلی در 4 مسابقه ابتدایی در کشور بحرین به پیروزی رسیدیم و اگر بتوانیم این مسیر را ادامه بدهیم تیم ملی ایران می تواند به جایگاه اصلی خود برسد.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: وقتی بازی ها در مرحله انتخابی می خواست آغاز شود به مشکلاتی برخوردیم. مثلا کرونا باعث شد تا اسکوچیچ و همکاران دیگر به این بیماری مبتلا شوند و وظیفه سنگینی روی دوش من افتاد که به موفقیت های تیم ملی ایران ادامه بدهم. خوشبختانه آن تصمیمی که گرفتم خوب بود و در دیتاری که روی نیمکت نشستم باعث شدم در آن شرایط سخت موفق شویم.

در ادامه این گزارش ذکر شده ایران جایی مناسب برای مربیان کروات است، مثلا برانکو در جام جهانی 2006 تیم ملی ایران را هدایت کرد و این مربی از سال 2016 تا 2019 در پرسپولیس چند جام مختلف را کسب کرد و بهترین مربی ایران لقب گرفت.با وجود تحریم های آمریکا علیه ایران برانکو بدون بازیکن خارجی توانست پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند.

تات در خصوص تیم ملی ایران گفت: تیم ملی می تواند رویاپردازی برای جام جهانی قطر را داشته باشد. بعد از مدتی مشکلات، الان همه مردم ایران امیدوار هستند این تیم به جام جهانی برود. ایران شرایط خوبی دارد و معتقدم می توانیم در بزرگترین فستیوال فوتبال دنیا حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول