اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ملت ایران در دفاع مقدس با دست خالی دشمن را به زانو درآورد/ امروز نیروهای مسلح در اوج اقتدار هستند

امام جمعه موقت توکهور و هشت بندی گفت: ملت ایران با دستان خالی در برابر دشمن ایستاد اما امروز به مدد خودباوری و ایمان در قوای مسلح کشورمان در اوج اقتدار و عزت قرار داریم.

ملت ایران در دفاع مقدس با دست خالی دشمن را به زانو درآورد/ امروز نیروهای مسلح در اوج اقتدار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از توکهور و هشتبندی، حجت الاسلام سهرابی ضمن تقدیر از برگزاری برنامه های اربعین حسینی و برنامه‌های هفته دفاع مقدس و حضور پر شور مردم در این مراسمات گفت: مردم این منطقه همیشه در صحنه بوده اند و این حضورشان در برنامه های مذهبی و ملی نشان دهنده بصیرت و فرهنگ دینی مردم است.

وی افزود: از مسئولین برگزاری مراسمات اربعین به ویژه هیئت امنا مسجد جامع و امام جمعه محترم و همچنین از حوزه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام هشت‌بندی جهت برگزاری یادواره‌های شهدا تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه موقت توکهور و هشت بندی با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس یک قیام لله بود چرا که ما در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح با دستان خالی ایستادیم و با حرکت عظیم مردمی به رهبری امام خمینی توانستیم پیروز میدان شویم.

حجت الاسلام سهرابی خاطرنشان کرد: در آنروز ها هیچ کس باور نمی‌کرد که بدون پشتوانه و تسلیحات نظامی پیشرفته بتوانیم پیروز شویم ولی با تکیه بر خداوند متعال و رهبری امام خمینی که در نمونه های مختلف مثل خرمشهر و سوسنگرد دیدیم که دست خدا پشت ملت ایران است.

وی اقتدار امروز نیروهای مسلح کشورمان را در صیانت از ایران اسلامی، حاصل خودباوری و اندیشه جهادی و هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: این اقتدار برآمده از پشتوانه مردمی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول