اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

درخشش دختران نوجوان ایران در مسابقات تنیس غرب آسیا

تیم ملی تنیس نوجوانان دختر ایران با غلبه بر لبنان عنوان قهرمانی مسابقات زیر ١٢ سال غرب آسیا را بدست آورد و تیم پسران نیز با غلبه بر اردن ، صعودش به مرحله نهایی قهرمانی آسیا در قزاقستان را قطعی کرد.

درخشش دختران نوجوان ایران در مسابقات تنیس غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات تنیس تیمی زیر ١٢ سال غرب آسیا در اردن ، تیم ملی تنیس دختران نوجوان ایران با غلبه بر لبنان، عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را بدست آورد.

پیش از این صعود دختران ایران به رقابت های قهرمانی آسیا در قزاقستان هم قطعی شده بود.

تیم ملی تنیس پسران ایران هم با پیروزی 2 بر یک برابر اردن ، صعودشان به مرحله نهایی رقابت های قهرمانی آسیا در قزاقستان قطعی شد.

پسران در صورت پیروزی مقابل لبنان در دیدار فردا ، عنوان قهرمانی را بدست خواهند آورد.

 در  دیدار انفرادی اول مسابقه دختران ایران و لبنان ؛ فردخت  علیمی مقابل کایا چکیبان در دو ست با نتایج مشابه  ٦-١ پیروز شد.

در دیدار انفرادی دوم ؛ صبا خیرمنش ٢- ١  کارمن ماریا آذر را شکست داد.

با این دو پیروزی ، برد ایران مقابل لبنان قطعی شد تیم ملی دختران نوجوانان کشورمان عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست آوردند  و در حال حاضر مسابقه بخش دونفره در حال برگزاری است که نتیجه در نتیجه نهایی نهایی تاثیر نخواهد داشت.

در مسابقه بین تیم های ملی تنیس نوجوانان ایران و اردن ؛ در دیدار انفرادی اول ، سروش معدنیان مقابل تالا شاتارا  به پیروزی دو بر صفر در نتایج (٦-٣) و (٦-٤) رسید .

در دیدار انفرادی دوم ؛ کیارش صادقی مقابل امیر جابر  دو بر صفر در نتایج مشابه (٦-٢) شکست خورد.

سرنوشت بازی ایران پس از تساوی یک بر یک به بازی دونفره رسید که تیم دو نفره کیارش صادقی و فربد ایمانی موفق به پیروزی مقابل تیم دو نفره ی اردن در دو ست با نتایج (٧-٥) و (٦-٤) شدند.

بدین ترتیب، این مسابقات با قهرمانی دختران ایران در غرب آسیا همراه بود و فردا تیم پسران هم با غلبه بر لبنان عنوان قهرمانی را به ارمغان می آورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول