اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

محققان: میزان ابتلا به کووید در انگلیس یکی از بدترین‌ها در جهان است

کارشناسان تاکید می‌کنند، میزان ابتلا به کووید در انگلیس یکی از بدترین‌ها در جهان است و تنها تعداد انگشت شماری از کشورهای جهان از آن فراتر رفته‌اند.

محققان:  میزان ابتلا به کووید در انگلیس یکی از بدترین‌ها در جهان است

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از استاندارد، طبق اعلام دانشگاه معتبر جانز هاپکینز در ایالات متحده، متوسط ​​موارد  روزانه گزارش شده در انگلیس روز جمعه به ۵۲ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر رسید.

جدیدترین تحقیقات نشان می‌دهد میزان فعلی ابتلا به کووید در انگلیس بالاترین میزان در غرب اروپا است و تنها تعداد انگشت شماری از کشورهای جهان از آن فراتر رفته‌اند.

کارشناسان تاکید می‌کنند، میزان ابتلا به کووید در انگلیس یکی از بدترین‌ها در جهان است و با افزایش موارد ابتلا در این کشور، تعداد افراد مبتلا در هر ۱۰۰ هزار نفر از بقیه کشورهای اروپای غربی بسیار جلوتر است.

در مجموع ۱۹۱،۷۷۱ نفر در هفته منتهی به ۲۲ سپتامبر در انگلیس مبتلا به کووید مثبت شدند که در مقایسه با هفته قبل ۱۸ درصد افزایش داشته است.

براساس گزارش نیویورک تایمزکه آمار دانشگاه جانز هاپکینز را جمع آوری می‌کند، تنها ۱۳ کشور در روز جمعه موارد متوسط ​​روزانه در طی یک هفته را بیشتر از انگلیس گزارش کرده بودند که عبارت از صربستان (۱۰۱)، برمودا (۹۹)، مغولستان (۷۴)، مونته نگرو (۷۲)، گرانادا (۷۱)، باربادوس (۶۵)، سورینام (۶۱)، آنتیگوا و باربودا (۶۱)، آنگیلا (۵۷)، کوبا (۵۷)، دومینیکا (۵۶)، سنت وینسنت و گرانادین (۵۶) و لیتوانی (۵۴) بودند.

سه کشوری که بیشترین موارد ابتلا به ویروس کرونا را پشت سر گذاشته‌اند نیز همگی دارای نرخ بسیا پایین‌تری از ابتلا به کووید 19 نسبت به انگلیس بوده‌اند.

انگلستان در ماه‌های گذشته برخلاف توصیه کارشناسان بهداشتی، محدودیت‌های کرونایی را برداشته و اخیرا نیز الزام ارائه کارت واکسن در مکان‌هایی مانند کلوپ‌های شبانه حذف شده است. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول