اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پایش سلامت زوار اربعین حسینی/ استاندارد کهگیلویه و بویراحمد به مردم گزارش می‌دهد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از طریق رسانه‌ها گزارش مصوبات سفر روز گذشته رئیس جمهور که بیشتر در جهت رفع معضل بیکاری بوده را ارائه می‌کند.

پایش سلامت زوار اربعین حسینی/ استاندارد کهگیلویه و بویراحمد به مردم گزارش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست استانی ستاد کرونا بر بسیج شدن تمام امکانات استان برای مقابله با بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها حداکثر توان خود را پای کار بیاورند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار کرونایی نداشتیم و این خبر خوشحال کننده‌ای است تلاش کنیم این شرایط پایدار باشد و مرگ و میر کرونایی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونا بالا است، افزود: پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود تا شاهد افزایش مبتلایان به کرونا نباشیم.

این مسئول با اشاره به بازگشت زوار اربعین حسینی به کشور و استان گفت: اداره گذرنامه لیست کسانی که به کربلا رفتند را تحویل دانشگاه دهد تا سلامت این افراد پایش شود.

وی با اشاره به اینکه نزولی شدن بیماری کرونا در اولویت قرار دارد، گفت: کارمندان دولت که از مدت ورود آنها به کشور ۵ روز می‌گذرد حق مراجعه به محل کار  خود را ندارند تا از آنها تست پی‌.سی‌.آر گرفته شود.

احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص سفر روز گذشته رئیس جمهور به استان گفت: ۲۱۷ پروژه با اعتبارات خوبی برای استان مصوب شد که بسیاری از آنها می‌تواند ظرف یکسال به بهره‌برداری برسد و تاثیری خوبی در استان داشته باشد.

وی با اشاره به جدیت وزراء دولت برای رفع محرومیت از چهره کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برنامه‌ای از طریق رسانه‌ها مصوبات سفر به استان به طور دقیق به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول