اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

افزایش 100درصدی صدور احکام اجرای پابند الکترونیکی در آذربایجان‌شرقی

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای اجرای مصوبات کارگروه کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان، صدور احکام اجرای پابند الکترونیکی در سال 1400 نسبت به سال گذشته صد در صد افزایش داشته است.

افزایش 100درصدی صدور احکام اجرای پابند الکترونیکی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل‌اللهی در رابطه با موضوع بهره‌مندی زندانیان از پابند الکترونیکی، اظهار داشت: با توجه به وجود دستگاه‌های پابند الکترونیکی در زندان‌های استان و فراهم بودن بهره‌مندی از این ظرفیت قانونی مقرر شده در صورت داشتن شرایط اقدام‌های قانونی لازم را برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از این ظرفیت قانونی انجام شود.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای مصوبات کارگروه کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان موضوع بهره‌مندی از دستگاه‌های پابند الکترونیکی در زندان‌های استان فراهم شده به‌طوریکه صدور احکام اجرای پابند الکترونیکی در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته صد در صد افزایش داشته است.

خلیل‌اللهی ادامه: در پنج ماهه سا‌ل‌جاری بیش از ۱۲۶ مورد پابند الکترونیکی صادر شده که دستور اجرای۲۰ مورد از این تعداد در نتیجه بازدیدهای همکاران قضایی از زندان‌های استان صادر شده است.

انتهای پیام/60025/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول