اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دانشجویان در مقابله با کرونا و کمک‌های مومنانه به خط زدند

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: در زمان کرونا عملیات دیگری داشتیم که جوانان ما در اوج خطر به خط زدند و به مقابله با کرونا رفتند، خداوند دید که این جوانان به آتش زدند و راه را باز کرد، همانطور که بزرگترین دارایی شهدا جان‌شان بود که اهدا کردند، امروز هم جوانان ما از جان خود گذشتند.

دانشجویان در مقابله با کرونا و کمک‌های مومنانه به خط زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار علی مقواساز در چهاردهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه اصفهان اظهار داشت: راز شناسایی نشدن برخی از این شهدا این است که خودشان خواستند گمنام باقی بمانند؛ این شهدا خیلی راه باز می‌کنند، خدا دید که شما جوانان برای شهدا کار می‌کنید، مهمانان را هم خودش به این مجلس کشاند.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان بیان داشت: اتفاقاتی در این سال‌ها رخ داده که بسیار عظیم و مهم بوده است، در اولین مورد رهبر معظم انقلاب به ما گفتند که مردم شرایط سختی دارند، همه بیایید کمک کنید و کمک مومنانه و مواسات را راه بیاندازید؛ دیدید که چقدر زیبا همه ملت به میدان آمدند و مردم به امر ولی جامه عمل نشاندند و نگذاشتند حرف رهبرشان روی زمین بماند و خداوند هم نصرت خودش را رساند.

وی با بیان اینکه خداوند دارد ما را با این عملیات‌ها آماده می‌کند، افزود: در عملیات مواسات دانشجویان، گفتند ما همان جوانان زمان دفاع مقدس هستیم و به خوبی انجام وظیفه کردند.

مقواساز با بیان اینکه در مورد دوم هم بحث کمک‌ها در امور کرونا بود، گفت: در زمان کرونا عملیات دیگری داشتیم که جوانان ما در اوج خطر به خط زدند و به مقابله با کرونا رفتند، خداوند دید که این جوانان به آتش زدند و راه را باز کرد؛ همانطور که بزرگترین دارایی شهدا جان‌شان بود که اهدا کردند، امروز هم جوانان ما از جان خود گذشتند.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: جهاد سوم آن بود که رهبرمان امر داد که به دشمن نشان دهیم اینکه می‌گویند مردم برای رأی دادن به صحنه نمی‌آیند درست نیست و در جبهه تواصی قدم بردارید؛ خیلی از جوانان بودند که لباس رزم در حوزه جنگ نرم پوشیدند و در قامت یک شهید به دفاع از کشورشان پرداختند و سینه به سینه در میان مردم به روشنگری پرداختند و همه نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردند.

وی با اشاره به اینکه باید آماده جهادهای بعدی باشیم، گفت: همه ما باید شهید چمران باشیم و دانشگاه‌های ما نیز شهید چمران تربیت کند، برای رسیدن به شخصیت شهید چمران باید قوی شد، تک تک ما باید قوی شویم تا کمر دشمن را بشکنیم.

مقواساز عنوان کرد: قرار است برای امام زمان(عج) سربازی کنیم، باید هر چقدر که می‌توانیم وقت گذاریم و هیچ لحظه‌ای را از دست ندهیم تا شهدا و امام‌مان به ما افتخار کنند.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: راه دیگر چمران شدن، تقوا است؛ تقوا و تخصص چمران را رشد داد و به هدف رساند، کار دیگر جهاد است؛، دویدن و خستگی‌ناپذیر بودن راه دیگر است، دشمن باید ما را در لباس جهاد ببیند تا عقب بنشیند.

مقواساز گفت: پرونده شهید باب‌الخانی را خواندم و اگر نمی‌دانستم او چه کسی است فکر می‌کردم با چنین پرونده‌ای یک دانشمند بزرگ است و اگر بود در آینده بسیار تخصصش به کار می‌آمد اما بعضی‌ را خدا خودش می‌خرد و به سوی خودش فرا می‌خواند.

به گزارش فارس، در این مراسم که با روایتگری عبدالمحمود محمودی برگزار شد، از تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول