اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بررسی عملکرد طارمی؛‌ شب بد ستاره کشورمان با کارت قرمز تکمیل شد+عکس

مهدی طارمی شب گذشته در هفته هشتم لیگ پرتغال، نمایش متوسطی داشت که با کارت قرمز این عملکرد ضعیف تکمیل شد.

بررسی عملکرد طارمی؛‌ شب بد ستاره کشورمان با کارت قرمز تکمیل شد+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته هشتم لیگ پرتغال، پورتو به مصاف پاکوش دی فریرا رفت و به برتری 2 بر یک رسید.

در این بازی طارمی، 90 دقیقه در ترکیب حضور داشت و روی گل اول تیمش که توسط دیاز زده شد، اثر گذار بود. این بازیکن البته در دقیقه 5+90 به دلیل تمارض به عقیده داور از بازی اخراج شد تا بازی بعدی تیمش را از دست بدهد.


طبق نظر سایت گل پوینت، مهدی طارمی ضعیف ترین بازیکن پورتو در این دیدار بود

وی در این مسابقه هیچ شوتی در چارچوب دروازه نزد و تنها یک شوت او به بیرون رفت. بازیکن پورتو 53 بار توپ را لمس کرد و 5 بار برای دریبل زدن حریف اقدام کرد که تنها یک بار آن موفقیت آمیز بود.

طارمی 36 بار به یارانش پاس داد که 26 دفعه آن به صحت به بازیکن پورتو رسید تا این بازیکن بتواند دقت پاس 72 درصدی به ثبت رساند. مهدی البته 4 پاس کلیدی نیز داد و یک موقعیت بزرگ برای تیمش خلق کرد. ستاره کشورمان در گل اول پورتو تاثیرگذار بود.

نقشه حرارتی مهدی طارمی در بازی دیشب را نیز مشاهده کنید. او مثل بیشتر اوقات در سمت چپ ترکیب پورتو حضور داشت.

این هفته مسابقات ملی آغاز خواهد شد و مهدی قرار است برای بازی کردن مقابل تیم ملی امارات و کره جنوبی به اردوی تیم ملی کشورمان اضافه شود.

پس از بازی‌های ملی در روز جمعه 23 مهر ماه، پورتو در جام حذفی پرتغال به مصاف تیم «سینترنس» خواهد رفت و پس از آن در دراگائو میزبان آ.ث میلان در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. پورتو در تاریخ اول آبان در لیگ پرتغال به مصاف توندلا خواهد رفت که طارمی به دلیل کارت قرمز در این مسابقه حاضر نخواهد بود.

در جدول لیگ پرتغال، بنفیکا با 7 بازی و 21 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های پورتو و اسپورتینگ با 8 بازی و 20 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول