اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

حمایت از تولید ملی دغدغه جامعه کارگری است

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در پیامی، جلوگیری از واردات لوازم خانگی توسط مقام معظم رهبری را بسیار هوشمندانه توصیف و علام کرد: حمایت از تولید ملی دغدغه جامعه کارگری است.

حمایت از تولید ملی دغدغه جامعه کارگری است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، در پی نامه جمعی از تولید کنندگان لوازم خانگی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و درخواستی مبنی بر جلوگیری از واردات محصولات خانگی کره‌ای، رهبر انقلاب طی دستوری به رئیس جمهور خواستار سد نمودن واردات این محصولات شدند.

در همین راستا سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در خصوص ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای با نامه رهبر انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است، حمایت از تولید ملی از جمله آرزوها و دغدغه‌های جامعه کارگری و کارفرمایی ایران بوده است و به تدبیر رهبری چندین سال اهتمام حاکمیت بر حفظ توان تولید داخلی، برداشتن موانع و رونق آن گذاشته شد.

هرچند این مسیر پر سنگلاخ به سختی تن به همواری می‌دهد، اما امید و تلاش تولیدکنندگان به کاستی نگذاشته و ادامه دارد.

حال که هنگام برداشت محصول همراهی گرانقدر مردم ایران از درخت توان صنعتگران داخلی است روا نیست دوباره درهای وابستگی گشوده شود.

رهبر انقلاب با حمایت از تولید و کار ایرانی در دهه اخیر همیشه پشتیبان و چراغ راه اقتصاد ایران اسلامی بوده و نامه اخیر ایشان در مورد جلوگیری از واردات کالاهای لوازم خانگی نشان از نگاه هوشمند و تیزبینانه رهبر انقلاب اسلامی در حمایت از تولیدات ایرانی را دارد.

تدبیر به جا و در خور ستایش رهبر فرزانه انقلاب یقینا مورد اقبال کارگران و تولیدکنندگان حوزه لوازم خانگی است و این سازمان به نوبه خود از دستور قاطع و صریح ایشان کمال تشکر و حمایت را دارد؛ و بر خود لازم می بیند، تمام توان سازمانی و پشتوانه مردمی خود را برای شکل گیری ایران قوی و مقتدر فروگذار نکرده و در تحقق آرزوی دیرینه مولایمان برای ساخت ایرانی سزاوار ایرانیان دینمدار و شریف در حوزه تولید و صنعت بکوشد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول