اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برقراری ارتباط هوایی بین تبریز و آنکارا از 9 آبان/ افزایش تعداد پروازهای مستقیم تبریز به ترکیه

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از افزایش تعداد پروازهای مستقیم تبریز به ترکیه خبر داد.

برقراری ارتباط هوایی بین تبریز و آنکارا  از 9 آبان/ افزایش تعداد پروازهای مستقیم تبریز به ترکیه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پیرو جلسات مشترک تشکیل‌ شده مابین مدیریت هواپیمایی ترکیش ایر لاینز و انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان، برقراری پروازهای جدید از تبریز به مقصد استانبول و آنکارا در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: در راستای توسعه ارتباط مستقیم تبریز و ترکیه و تسهیل ارائه خدمات به گردشگران، از اواخر مهرماه سال‌جاری ۲ پرواز تبریز-استانبول-تبریز در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه ساعت ۴ بعدازظهر به خطوط پروازی تبریز علاوه خواهد شد.

او در ادامه از برقراری ارتباط هوایی بین تبریز و آنکارا برای اولین بار از اوایل آبان ماه ۱۴۰۰ خبر داد و یادآور  شد: همچنین در راستای تسهیل روند ارائه خدمات به گردشگران و مسافران محترم، اولین پرواز تبریز-آنکارا نیز از ۹ آبان ماه سال ۱۴۰۰ برقرار خواهد شد.

حمزه‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فعالان حوزه گردشگری در دوران شیوع کووید-۱۹ با خسارات قابل‌توجهی مواجه شدند، از این‌رو این اداره‌کل در تلاش خواهد بود تا با فراهم‌سازی امکانات لازم و تسهیل روند فعالیت فعالان این حوزه، زمینه رونق مجدد این حوزه را فراهم سازد.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول