اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ناجا در فتنه خوزستان با رعایت انصاف و رأفت برخورد کرد/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:معتقدم مأمور ناجا نباید کتک بخورد

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به عملکرد پلیس در فتنه خوزستان پرداخت و گفت: نیروی انتظامی با آنکه مقتدراست و سلاح در دست دارد با رعایت انصاف و رأفت برخورد کرد اگرچه برخی مأموران صدمه دیدند.

ناجا در فتنه خوزستان با رعایت انصاف و رأفت برخورد کرد/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:معتقدم مأمور ناجا نباید کتک بخورد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی در هفته ناجا پرداخت و اظهار داشت: هفته ناجا فرصت مغتنمی است برای تکریم و تجلیل از کارکنان خدوم و زحمتکش ناجا تا فرماندهان و مدیران از آحاد کارکنان ناجا از مرز تا مرکز ، تکریم و قدردانی کنند.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است برای انعکاس فعالیت های نیروی انتظامی، تشریح فعالیت‌های متنوع و گسترده  و همچنین واکاوی فعالیتهای ناجا و بازیابی نقاط قوت و ضعف و تلاش برای برون رفت از آسیب‌ها.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: هفته ناجا فرصت مناسبی است  برای تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب و سرکشی از خانواده های شهدای ناجا و شهدای مظلوم مرزبانی و ایثارگران. و در یک کلمه هفته ناجا هفته ای است که نیروی انتظامی خود را در معرض افکار عمومی قرار می‌دهند اگرچه مردم قدردان نیروهای مسلح هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: از ۱۷ تا ۲۳ مهرماه به عنوان هفته ناجا نامگذاری شده است.

وی به حوادث مختلفی در سال گذشته  اشاره و بیان داشت: انتخابات به صورت سالم و پرشور و در کمال امنیت برگزار شد که مورد امنیتی غیر حاد هم نداشتیم؛ از طرفی شاهد حضور کارکنان و خانواده های آنها نیز به صورت  پر شور در انتخابات بودیم.

وی به فتنه خوزستان اشاره و بیان داشت: نیروی انتظامی با آن که مقتدر است و سلاح در دست دارد اما با رعایت انصاف و رأفت برخورد کرد اگرچه برخی مأموران صدمه دیدند؛ گرچه معتقد نیستم ناجا باید کتک بخورد و معتقدم نیروی انتظامی نباید جایی کتک بخورد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به عملکرد ناجا در بخش فاصله‌گذاری اجتماعی، اجرای محدودیت‌های تردد و درمان بیماران کرونایی در بیمارستان‌های نیروی انتظامی اشاره و بیان داشت:همین یگان ویژه که یگان ضد شورش است  در زمان اربعین موکب زده و به زوار اربعین خدمت کرد،  کارکنانش صدها بسته معیشتی با حقوق خودشان تهیه کرده و به درستی تفسیر اقتدار توام با مهربانی بوده اند.

وی افزود : تاکنون ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در ۶ مرحله رزمایش به نیازمندان تقدیم شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تصریح کرد: یکی از اولویت های ناجا این است که منازل شخصی و سازمانی و پروژه های مربوطه تکمیل و ساخته شود تا وعده ۱۲۴ هزار مسکن در ۵ سال محقق شود.

وی به طرح صیانت از کارکنان پرداخت و گفت: آشناسازی پلیس در برخورد حکیمانه با مردم مورد توجه قرار گرفته است؛ مردم بدانند که نیروی انتظامی مال آنها است و موارد بدرفتاری را منعکس کنند چرا که ما وظیفه داریم تذکر داده و صیانت کنیم.

ادیانی تصریح کرد: امروز ناجا با قاطعیت با  آسیب‌های اجتماعی و اشرار برخورد و مقابله می کند. 

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به امنیت موجود در سطح جامعه پرداخت و گفت: این امنیت که زیر ساخت تمام فعالیتها است مرهون تلاش تمام نیروهای مسلح به خصوص نیروی انتظامی است.

وی گفت: من شرمنده آن مرزبانی هستم که ۲۰ روز خانواده را ندیده و از مرز صیانت می کند یا آن مأمور راهوری که زیر آفتاب یا باران و برف می ایستد و به مردم خدمت می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول