اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقتدی الصدر:پارلمان آتی عراق با قدرت در برابر آمریکا و اسرائیل خواهد ایستاد

مقتدی الصدر رهبر جریان صدر عراق با پیش بینی اینکه فراکسیون او بیش‌ترین تعداد کرسی‌ها را در پارلمان آتی این کشور به دست آورد گفت که با قدرت در برابر دشمنانی نظیر آمریکا، اسرائیل و تروریسم و سازش می‌ایستند.

مقتدی الصدر:پارلمان آتی عراق با قدرت در برابر آمریکا و اسرائیل خواهد ایستاد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «مقتدی الصدر» امروز یکشنبه تاکید کرد عراق به خرد و اندیشه  و نه فقط به قدرت نیاز دارد و جریان صدر هم در پارلمان آتی بیش‌ترین تعداد کرسی‌ها را تصاحب خواهد کرد.

الصدر در نشست انتخاباتی جریان صدر در نجف اشرف گفت: وطن ما به تلاش خیرخواهان و اصلاح طلبان و صلح، همبستگی و خرد نیاز دارد.تا کی عراق باید در فساد باقی بماند. زمان آن فرارسیده که فساد رخت بربندد و اصلاحات گسترش یابد. زمان آن رسیده که صلح سراسر عراق را فراگیرد. اشغالگری، تروریسم، گرسنگی و بیم و هراس بس است. کی می‌شود که ما با صلح و امنیت زندگی کنیم.

وی افزود: این کشمکش‌های سیاسی و حزبی تا چه وقت ادامه دارد. عراق نیاز به صلح، همبستگی، خرد و عقل و اندیشه نیاز دارد. ما با قدرت در برابر دشمنانی نظیر آمریکا، اسرائیل، تروریسم و سازش می‌ایستیم.

مقتدی الصدر گفت : فراکسیون صدر به احتمال زیاد بالاترین تعداد کرسی‌ها را در پارلمان به دست می‌آورد و باید کنترل امور را با صلح آغاز کند.

رهبر جریان صدر عراق تاکید کرد :مردم عراق خسته شده‌اند. یا ما چیز جدیدی برایشان به ارمغان می‌آوریم یا نمی‌آوریم .فراکسیون صدر هم باید با مسئولیت  پذیری و در لباس جدید به دنبال تحقق خواسته های مردم باشد.

انتخابات پارلمانی زودهنگام عراق هجدهم مهر ماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول