اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجلس به دنبال حمایت از کسب و کارهای دیجیتالی در طرح فضای مجازی است

نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: طرح صیانت از فضای مجازی برای توسعه کسب و کارهای دیجیتال و اینترنتی است و نمایندگان بنا دارند که از فعالیت‌های شاغلین این حوزه حمایت کرده و از ایجاد شغل‌ در فضای مجازی پشتیبانی کنند.

مجلس به دنبال حمایت از کسب و کارهای دیجیتالی در طرح فضای مجازی است

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهردر مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به توسعه کسب و کار دیجیتال در دو سال اخیر و در شرایط کرونایی کشور اظهار داشت: ثروت عظیم و ظرفیت بسیار بالایی پیش‌روی کشورمان با کسب و کارهای دیجیتال و اینترنتی وجود دارد که اگر از آن استفاده نکنیم مصداق فرصت‌سوزی است و از گردش مالی اقتصاد دیجیتال دنیا فاصله خواهیم گرفت.

وی افزود: کسب و کار دیجیتال و اینترنتی در زمینه توسعه اشتغال در کشور می‌تواند نقش بسیار بزرگی را ایفا کند و اگر بخواهیم برای همه بیکارانی که شغل مناسبی ندارند اشتغال لازم را ایجاد کنیم کسب و کارهای دیجیتال و اینترنتی فضای بسیار خوبی است. 

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسب و کارهای دیجیتال و اینترنتی برای ایجاد شغل سرمایه کمتری نسبت به شغل‌های جدید ایجاد شده دارند. ضمن اینکه با توسعه روزافزون این موضوع در کشور شفافیت فعالان این حوزه بیشتر شده و دولت هم بهتر می‌تواند در روند امورات و اقدامات آنها نظاره‌گر باشد.

نقدعلی خاطرنشان کرد: نقش دولت و وزارت ارتباطات در توسعه کسب و کارهای دیجیتال مهیا کردن و آماده  کردن زمینه‌های بیشتر برای ظهور و بروز فعالیت‌های این حوزه است. به همین دلیل باید شرایط برای توسعه این موضوع و افزایش گردش مالی فعالان آن ایجاد شود این در حالی است که در دو سال اخیر و به بهانه کرونا کسب و کارهای اینترنتی در کشور توسعه کمی و کیفی زیادی را پیدا کرده‌اند. این در حالی است که مردم هم از این موضوع استقبال زیادی داشته‌اند.

وی عنوان کرد: طرحی که در مجلس به عنوان صیانت از فضای مجازی مطرح است طرحی حمایتی برای توسعه کسب و کارهای دیجیتال و اینترنتی است که از فعالیت‌های شاغلین این حوزه حمایت کرده و از ایجاد شغل‌های در آن پشتیبانی می‌کند این در حالی است که نگاه برخی مخالفان به این موضوع نگاهی منفی است ولی مجلس یازدهم و وزارت ارتباطات دولت سیزدهم از کسب و کارهای دیجیتالی و اینترنتی حمایت بالایی خواهد کرد.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس پیگیر توسعه کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاه‌های آنلاین و حل مشکلات آنها از وزارت ارتباطات است خاطرنشان کرد: مجلس اجازه نخواهد داد که ترمزی برای کسب و کارهای دیجیتال و اینترنتی به وجود آید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول