اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برگزاری نمایشگاه‌های برق، اتوماسیون صنعتی و روشنایی به میزبانی اصفهان

یازدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی و دوازدهمین نمایشگاه لوستر و روشنایی اصفهان به مدت چهار روز در محل دائمی برگزاری رویدادهای نمایشگاهی استان اصفهان برپا خواهند شد.

برگزاری نمایشگاه‌های برق، اتوماسیون صنعتی و روشنایی به میزبانی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، یازدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی و دوازدهمین نمایشگاه لوستر و روشنایی اصفهان، میزبان ۸۶ شرکت فعال در حوزه‌های مرتبط با برق، اتوماسیون صنعتی، لوستر و روشنایی خواهند بود و شرایطی را فراهم می‌آورند تا شرکت‌ها، به‌روزترین تجهیزات، خدمات و کالاهای خود را در معرض بازدید متخصصان، کارشناسان، علاقمندان و فعالان این حوزه قرار دهند.

شرکت‌های حاضر در این دو رویداد نمایشگاهی، در حوزه‌های لوستر، چراغ و لوازم روشنایی، انواع سیم، کابل و سایر تجهیزات برق و الکترونیک، انواع سوئیچ و تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی، تابلو و تجهیزات برق صنعتی و تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی فعالیت دارند؛ این شرکت‌ها از استان‌های اصفهان، تهران، بوشهر، خراسان رضوی، قم، آذربایجان شرقی و یزد در این دو رویداد نمایشگاهی حضور خواهند داشت؛ همچنین شرکت ویستا تجهیز به عنوان نماینده تولیدکنندگان آلمانی در یازدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی و دوازدهمین نمایشگاه لوستر و روشنایی حضور خواهد داشت.

این نمایشگاه‌ها در ۱۲ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شوند و هدف‌های مهمی را دنبال می‌کنند؛ در این ارتباط، توجه بیشتر به صنعت برق کشور، تبیین توانمندی‌های این صنعت در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه، شناخت زمینه‌های بالقوه همکاری و تعامل بین ایران و دیگر کشورها، افزایش راندمان تولید برق در نیروگاه‌های مختلف کشور، فراهم کردن زمینه صادرات برق به دیگر کشورها و معرفی تجهیزات نوین تولید برق، برخی از اهداف برگزاری یازدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی اصفهان به شمار می‌رود.

کیا دیزل، آرانیرو، امیدفیوز، اصفهان سوئیچ، شهاب، تکتاب، ایران اسکار، فروزان یزد، ایمن صنعت، نور تابان فروزش، وبکو امیرکبیر، شایاصنعت، گلدیس، رسا کابل ایرانیان و جم الکتریک از جمله برندهای مطرح حاضر در این نمایشگاه هستند.

کارشناسان و متخصصان علاقمند به بازدید از این دو نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای ۲۰ تا ۲۳ مهرماه ۱۴۰۰ به محل دائمی برگزاری رویدادهای نمایشگاهی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول