اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

اهدای نشان فداکاری به مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نزاجا

نشان فداکاری مصوب فرماندهی معظم کل قوا توسط فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز و مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نزاجا اهدا شد.

اهدای نشان فداکاری به مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نزاجا

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، نشان فداکاری مصوب فرماندهی معظم کل قوا ،توسط فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به سرهنگ خلبان ولی رحمانی ،فرمانده دانشکده هوانیروز و مدیر طرح های محرومیت زدایی نزاجا اهدا شد.

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران که به همراهی امیر سرتیپ کیومرث حیدری ،فرمانده نیروی زمینی ارتش برای بازدید از توان رزمی یگانهای ارتش به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است ،در شهرستان خاش ،نشان فداکاری مصوب فرماندهی معظم کل قوا را به سرهنگ خلبان ولی رحمانی اهدا کرد.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی، فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نزاجا، برای خدمت به مردم سیستان و بلوچستان، در خاش مستقربود که پس از دریافت این نشان گفت: جان و دلم را در اطاعت از سلسله مراتب فرماندهی در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و نیز در خدمت به مردم وقف کرده‌ام و هر اقدامی انجام شده است انجام وظیفه سربازی بوده است.

وی اهدای جان را در دفاع از مردم و خدمت به مردم تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا و سلسله مراتب فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران را افتخار سربازی خود دانست.

انتهای پیام/3139/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول