اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

گلایه شهردار قم از ارائه گزارش‌های بررسی نشده در صحن علنی شورا

شهردار قم با اشاره به گزارش ارائه شده در صحن علنی شورا در مورد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: لازم است تا این گزارش‌ها پیش از طرح در صحن علنی، با حضور مسئولان سازمان‌های مربوطه در کمیسیون‌های تخصصی شورا بررسی و راستی‌آزمایی شود.

گلایه شهردار قم از ارائه گزارش‌های بررسی نشده در صحن علنی شورا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد امروز در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تقدیر از بازدیدهای میدانی اعضای شورای اسلامی شهر از سازمان‌های تابعه شهرداری و پروژه‌های مختلف، خواستار تداوم نظارت‌های شورای اسلامی شهر شد.

وی همچنین به گزارش ارائه شده در این نشست درباره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اشاره کرد و گفت: لازم است تا این گزارش‌ها پیش از طرح در صحن علنی شورا، با حضور مدیران سازمان‌های مربوطه در کمیسیون‌های تخصصی شورا بررسی و راستی آزمایی شود.

شهردار قم ادامه داد: در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، همواره تقاضاهایی برای تأمین و تکمیل تجهیزات وجود داشته و دارد و از این رو شایسته است تا وضعیت فعلی این سازمان بر اساس استانداردها سنجیده شود.

وی همچنین اذعان کرد: در این گزارش به لزوم توجه به اضافه کار آتش نشانان اشاره شده، در حالی که می توان با بررسی بیشتر، همه مطالبات واقعی این افراد را شناسایی و پیگیری کرد.

سقائیان نژاد به طرح موضوع تشکیل کمیته خانواده و امور بانوان در شورای اسلامی شهر پرداخت و یادآور شد: برای تعریف دقیق این کمیته در ساختار شورای شهر می‌توان به کتاب تدوین شده در شورای عالی انقلاب فرهنگی در باب فرهنگ و بر اساس نظرات و بیانات رهبر معظم انقلاب مراجعه کرد، کتابی که یکی از فصول آن نیز درباره موضوع خانواده و زنان است.

همچنین در نشست امروز شورای اسلامی شهر مقدس قم، لایحه اخذ مجوز واگذاری امور مربوط به صدور پروانه و نقل و انتقالات تاکسی به شرکت‌های حمل و نقل درون شهری دارای پروانه نمایندگی که از سوی شهردار قم به شورا ارائه شده است، اعلام وصول شد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول