اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

شهرداری قم در تأمین و ترمیم آسفالت مدارس مشارکت می‌کند

اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم، تفاهم نامه شهرداری قم و اداره کل نوسازی مدارس استان را برای ترمیم و نوسازی آسفالت مدارس تصویب کردند.

شهرداری قم در تأمین و ترمیم آسفالت مدارس مشارکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در نشست رسمی و علنی امروز شورای اسلامی شهر که با نبود سه نفر از اعضای این شورا یعنی مرتضی استقامت، حسن مالکی‌نژاد و محسن محرری دنبال شد، لایحه دریافت مجوز انعقاد تفاهم‌‌نامه بین شهرداری قم و اداره‌کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان با هدف تأمین و ترمیم آسفالت برخی از مدارس قم، به تأیید اعضای شورای شهر رسید.

بر این اساس، قیر مورد نیاز آسفالت مدارس از سوی اداره‌کل نوسازی مدارس به کارخانه آسفالت قم تحویل داده می‌شود تا پس از تهیه آسفالت لازم و شناسایی مدارس هدف، آسفالت و همچنین نوسازی روکش آسفالت برای مدارس انجام شود.

همچنین در حاشیه بررسی این لایحه از همکاری و تعامل شهرداری قم برای نوسازی و تجهیز بیش از ۱۴۵ مدرسه شهر در طول سال‌های اخیر خبرداده شد.

ضرورت تأمین و تکمیل تجهیزات سازمان آتش نشانی قم دیگر موضوع مطرح شده در این نشست بود که رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر در این باره بیان کرد: خرید نردبان ۵۰ متری و سایر خودروهای امداد و نجات از نیازهای ضروری سازمان آتش‌ نشانی قم است که این تجهیزات نسبت به سال گذشته شاهد حداقل هشت برابر افزایش قیمت بوده است.

روح الله امراللهی در توضیح بیشتر این مطلب افزود: نردبان ۵۰ متری آتش ‌نشانی که سال گذشته پنج میلیارد تومان قیمت داشت هم اکنون به حدود ۴۰ میلیارد تومان رسیده و تردیدی نیست که با این افزایش قیمت‌ها، خرید آن‌ها به ‌تنهایی از توان سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی خارج است.

اعضای شورای اسلامی شهر قم در نشست رسمی امروز خود با قرارداد علی ریاضی به عنوان مشاور کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر به مدت صد ساعت در ماه موافقت کردند.

اعضای شورای شهر در نشست امروز خود، به خارج شدن طرح تشکیل کمیته مستقل خانواده و امور بانوان شورای شهر از دستور برای بررسی بیشتر این موضوع رأی دادند.

نشست رسمی علنی امروز اعضای شورای شهر در پایان وارد شور غیرعلنی برای بررسی انتصابات اخیر شهرداری و موضوعات مرتبط با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم شد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول