اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دیدار وزیر ورزش با نماینده ولی فقیه در ورامین/ امام جمعه: اخلاق مداری در کنار ورزش قهرمانی احیا شود

وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر به دیار ۱۵خرداد، با حضور در بیت آیت الله محمودی با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار کرد.

دیدار وزیر ورزش با نماینده ولی فقیه در ورامین/ امام جمعه: اخلاق مداری در کنار ورزش قهرمانی احیا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر به دیار ۱۵خرداد،  با حضور در بیت آیت الله سید مرتضی محمودی با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار کرد.

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی در شهر شهیدان ۱۵خرداد، اظهار کرد: ما به ظرفیت های بالای جوانان این خطه خصوصا در بحث ورزش اعتقاد کامل داریم و سعی خواهیم کرد با ایجاد زیر ساخت های مناسب زمینه ساز گسترش فعالیت های ورزشی خصوصا ورزش قهرمانی شویم.

وی گفت: با تصمیماتی که در وزارت ورزش و جوانان و زیر مجموعه های وزارت گرفته شده است ان‌شاءالله‌ اعتبارات مناسبی برای سرمایه گذاری ورزش و توجه به بحث جوانان صورت خواهد گرفت.

آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه شهرستان ورامین نیز با ابراز خرسندی از حضور وزیر ورزش و جوانان در خطه شهدای پانزده خرداد در یک روز تعطیل گفت: شهرستان ورامین به سبب مبارزات سیاسی مردم در قبل از انقلاب، مورد قهر رژیم طاغوت بود و پس از انقلاب نیز علیرغم توجهاتی که شده است نیازمند نگاه ویژه می باشد.

وی توجه به ورزش پهلوانی در کنار ورزش قهرمانی را مهم دانست و تصریح کرد: خوشبختانه در این دولت به جوانان نگاه ویژه ای شده است و امیدواریم در بحث ورزشی هم در کنار ورزش قهرمانی اخلاق مداری نیز احیا و توجه شود.

امام جمعه ورامین در پایان خواستار توجه ویژه وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به پرسنل اداره ورزش و جوانان و رفع مشکلات این اداره در شهرستان ورامین شد.

توجه به ورزشکاران در اولویت قرار گیرد

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین نیز در این دیدار اظهار داشت: امروز بیش از ۶۰ هزار جوان در ورامین حضور دارند که ظرفیت بسیار بالایی است.

وی افزود: قبل از انقلاب، ۱۵۰۰ ورزشکار در ورامین فعالیت داشتند اما امروز به برکت انقلاب، بیش از ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده و ۱۳هزار ورزشکار آزاد مشغول به فعالیت هستند که باید به این ظرفیت توجه شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول