اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

هفته آینده اعضای کمیسیون امنیت ملی از مرزهای شمالغربی بازدید می‌کنند/ بررسی تحولات اخیر در مرز با آذربایجان

نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از مرزهای شمال غربی و بویژه مرز با جمهوری آذربایجان خبر داد و گفت: باکو نباید نزاکت دوستی با تهران را مورد خدشه قرار دهد و ایران نفوذ صهیونیست‌ها را بر نمی‌تابد.

هفته آینده اعضای کمیسیون امنیت ملی از مرزهای شمالغربی بازدید می‌کنند/ بررسی تحولات اخیر در مرز با آذربایجان

عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره بررسی تحولات مرزهای شمالی و به ویژه فتنه انگیزی جمهوری آذربایجان در کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: روز یکشنبه 11 مهر در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جلسه‌ای با موضوع بررسی مسائل مرتبط با مرزهای شمال غربی کشور برگزار شد که در آن نشست نمایندگانی از وزارت کشور، وزارت امور خارجه و نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشته و گزارشات مربوطه و اطلاعات لازم را در اختیار نمایندگان عضو این کمیسیون قرار دادند.

وی افزود: مرزهای ایران مرزهای امنیت و مرز دوستی است؛ سیاست قطعی ایران همکاری با همسایگان است اما به همسایگان خود از جمله آذربایجان این تذکر را داده‌ایم که همکاری با رژیم اشغالگر قدس می‌تواند نزاکت دوستی با کشور ما را مورد خدشه قرار دهد، زیرا آمریکایی‌ها، رژیم اشغال گر قدس و کشورهای اروپایی به دنبال نفوذ در منطقه برای ایجاد تنش هستند. در حالی که مصلحت منطقه تنش و درگیری نیست.

نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس مجلس خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت مقتدر همه فعالیت‌ها را در منطقه رصد کرده و هر جا لازم باشد تذکر می‌دهیم.

مقتدایی افزود:‌ تیمی از سوی کمیسیون امنیت ملی مجلس مشخص شده است تا از مرزهای شمال غربی بازدید کنند و گزارش آن را برای جلسات آتی کمیسیون تهیه کنند که این بازدید به زودی انجام خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: آذربایجان همسایه ماست و توقع جمهوری اسلامی ایران از آنها رعایت نزاکت‌های بین المللی و حسن همجواری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول