اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دبیرکل جهاد اسلامی: مبارزه با قاتلان صهیونیست مانند نماز واجب است

دبیرکل جهاد اسلامی در مراسم سالگرد تأسیس این جنبش بر وجود مبارزه با رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت، اینها تفاله‌های تاریخ هستند و نباید اجازه تسلط به آنها داده شود.

دبیرکل جهاد اسلامی: مبارزه با قاتلان صهیونیست مانند نماز واجب است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (چهارشنبه) در سی و چهارمین سالروز تأسین این جنبش بر اتحاد قوای مقاومت در فلسطین و منطقه و حمایت از این اتحاد تأکید کرد.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، النخاله گفت: بر حق خود در تمام فلسطین و اینکه مقاومت گزینه ما تا پیروزی است، تأکید می‌کنیم.

وی در ادامه بر ضرورت مقابله با گشتی‌های صهیونیستی که وارد روستاها و شهرهای فلسطینی در کرانه باختری و قدس می‌شوند، و ملت فلسطین را به شهادت می‌رسانند یا بازداشت می‌کنند، تأکید کرد.

النخاله بار دیگر بر رد تمام پروژه‌ها در راستای عادی‌سازی روابط و صلح با دشمن صهیونیستی تأکید کرد و در اشاره به اقدام برخی کشورها در عادی‌سازی روابط با تل‌آویو گفت، همه انیها به حساب ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین انجام می‌شود.

وی گفت: مبارزه با این قاتلان صهیونیست مانند نماز واجب است ، اینها تفاله‌های تاریخ هستند و نباید اجازه دهیم بر ما مسلط شوند مهم نیست موازنه قوا چقدر نامتوازن باشد. یا زندگی کریمانه برای ملت فلسطین یا ذلت مستدام.

النخاله در خصوص فرار شش اسیر فلسطینی هم گفت، آنچه پس از «تونل آزادی» رخ داد و شهادت چند فلسطینی در جنین، قدس و اطراف آنها بار دیگر تأکید کرد که «این سرزمین و قدس ازآن ماست و دشمن رو به نابودی است».

دبیرکل جهاد اسلامی در ادامه به بازبینی دوباره «پروژه صهیونیستی» فراخواند و گفت: باید برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را بر اساس فهم این پروژه و مخاطرات آن بنا کنیم. به کنار گذاشتن توهم امکان همزیستی با این پروژه فرامی‌خوانیم.

النخاله گفت، نبرد «سیف القدس» (در ماه می) که ملت فلسطین از غزه تا آخرین نقطه در فلسطین وارد آن شد سست بودن رژیم صهیونیستی را برای همه فاش کرد.

وی افزود، روند نفوذ صهیونیست‌ها در چند محور جهان عرب در حال پیشروی است و متاسفانه گسترش هیمنه صهیونیستی در شرق، غرب، شمال و جنوب منطقه عربی به گونه‌ای است که خود موسسان این رژیم جعلی نیز تصور آن را نمی‌کردند.

خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی هم گفت، جلوگیری از عدم ایفای نقش غزه در فرماندهی طرح ملی فلسطین، به شکست منتهی خواهد شد؛ زیرا کرانه باختری، گورستان پروژه صهیونیسم خواهد بود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول