اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

راه‌اندازی نخستین واحد سیار خیابانی واکسیناسیون در قزوین

روز گذشته نخستین واحد سیار خیابانی واکسیناسیون در استان قزوین در محل سبزه‌میدان راه‌اندازی شد و طی یک‌روز موفق شد 280 دوز واکسن به مردم قزوین تزریق کند.

راه‌اندازی نخستین واحد سیار خیابانی واکسیناسیون در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، روز گذشته نخستین واحد سیار خیابانی تزریق واکسن در شهر قزوین در میدان آزادی راه‌اندازی شد. واحدهای سیار واکسیناسیون پیش از این نیز در استان قزوین فعال بوده‌اند، اما این نخستین واحد سیار خیابانی بود که در محل سبزه‌میدان قزوین جهت واکسیناسیون عمومی مستقر شد. این واحد سیار خیابانی با استقبال خوبی مواجه شد و موفق شد طی یک روز 280 دوز واکسن به مردم قزوین تزریق شد. افراد با در دست داشتن کارت ملی یا حتی با دانستن شماره ملی خود می‌توانستند به این واحد مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت کنند.

دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرده که در صدد است این واحدهای سیار خیابانی را گسترش دهد تا واکسیناسیون سرعت بیشتری بگیرد و کسانی که به هر دلیلی تاکنون نتوانسته‌اند به مراکز واکسیناسیون جهت دریافت واکسن مراجعه کنند، با مرجعه به این واحدها واکسینه شوند تا جامعه هر چه زودتر به ایمنی لازم برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول