اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

یادواره و کنگره شهدا، آیین تجدید میثاق با شهداست/ ایران قدرت برتر منطقه

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به اینکه یادواره و کنگره شهدا آیین تجدید میثاق است، گفت: امروز در یادواره شهدا آمده‌ایم تا به شهدا بگوییم شما مسیر حق را فراگرفتید و برای همین شهادت برای شما شیرین بود.

یادواره و کنگره شهدا، آیین تجدید میثاق با شهداست/ ایران قدرت برتر منطقه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در یادواره شهدای خدابنده با اشاره به عظمت هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: چنان این دوران باشکوه و عظمت که مشابه افسانه بوده اما همه حوادث آن واقعی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه منطق شاهان و زورگویان در گذشته و آمریکا در این روزگار یکی است، بیان کرد: منطق این زورگویان آن است که هر چقدر زور دارید زور بگویید، اگر ندارید تسلیم شوید.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا به صورت تمام و کمال به کمک صدام آمده بودند و تمام تجهیزات و ادوات را در اختیار وی قرار می‌دادند، گفت: همه دنیا به کمک صدام آمده بود تا وی با تجهیزات و امکانات موجودش ایران را تسخیر کند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی قوی‌ترین نیروی منطقه است، گفت: اما در این سال‌ها با وجود این حجم از قدرت که نمونه‌های بارزی از ضربه شست آن دیده شده ایران هرگز به سایر کشورها زورگویی نکرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اینکه امام راحل در وصیت نامه خود تاکید دارند مردم ایران در عصر حاضر برتر از مردم عصر پیامبر است، گفت: این موضوع اتفاقی نیست.

وی با اشاره به اینکه وقتی از هر۱۰ جوان خدابنده‌ای در زمان هشت سال دفاع مقدس یک نفر شهید یا جانباز شده است، گفت: این موضوع اتفاقی نیست و عیار شور و عشق در بین جوانان است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه باید مسیر حقی که شهدا آغاز کردند را ادامه دهیم، تاکید کرد: چشم دنیا امروز به این کشور است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه کشور ایران اسلامی در این سال‌ها همه مشکلات و ناملایماتی را سپری کرده است، گفت: امروز ایران با گذراندن این سختی‌ها می‌تواند سیلی محکمی در حوزه‌های مختلف به صورت آمریکا بزند.
سردار نقدی با اشاره به اینکه یادواره و کنگره شهدا را آیین تجدید میثاق است، گفت: امروز در یادواره شهدا آماده‌ایم تا به شهدا بگوییم شما مسیر حق را فرا گرفته اید و برای همین شهادت برای شما شیرین بود.
وی با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی هر چقدر تلاش کند ما از مسیر ولایت باز نمی‌گردیم،گفت: از مردم به خاطر اینکه قدردان شهدا و خانواده آنها هستند سپاس گذاریم.

انتهای پیام/73009/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول