اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

نحوه ثبت سفارش کتاب اتباع فاقد کد 11 رقمی/ 461 هزار تبعه خارجی کتب درسی گرفتند

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: تاکنون 461 هزار نفر از اتباع خارجی، سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کردند و کتب درسی را دریافت کرده‌اند.

نحوه ثبت سفارش کتاب اتباع فاقد کد 11 رقمی/ 461 هزار تبعه خارجی کتب درسی گرفتند

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محمد علوی تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در خصوص ثبت سفارش کتاب درسی برای دانش‌آموزان اتباع خارجی همانند دانش آموزان ایرانی، اظهار کرد: این امکان وجود دارد به شرطی که اطلاعات دانش‌آموزان اتباع خارجی برای ثبت سفارش کتاب درسی، در سامانه سیدا مورد تأیید مدیر مدرسه قرار گرفته باشد تا کتاب به مدرسه ارسال شود.

وی افزود: تا زمانی که هویت دانش‌آموزان اتباع خارجی احراز نشده باشد امکان ثبت سفارش و ارسال کتاب فراهم نمی‌شود.

نحوه ثبت سفارش اتباعی که کد 11 رقمی از وزرات کشور ندارند

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: دانش‌آموزان اتباع خارجی که کد 11 رقمی از وزارت کشور دریافت و در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند، کتاب درسی خود را دریافت کرده‌اند و هیچ مشکلی وجود ندارد، اما افرادی که کد 11 رقمی دریافت نکرده‌اند به این معناست که هنوز ثبت نام نکرده‌اند و امکان ثبت سفارش کتاب درسی وجود ندارد.

وی ادامه داد: از آنجایی که سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی متصل به سامانه ثبت‌نام دانش آموزی (سیدا) است، بنابراین نداشتن کد ملی به هیچ عنوان مانعی برای ثبت‌نام این دانش‌آموزان در سامانه کتاب نیست و این دانش‌آموزان پس از ثبت‌نام در سامانه سیدا و دریافت کد دانش‌آموزی به راحتی می‌توانند برای سفارش کتاب درسی اقدام کنند.

علوی‌تبار تصریح کرد: از مدیران مدارس می خواهیم نسبت به پیگیری ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان در سیدا و پیگیری سفارش کتاب درسی آنان از طریق خانواده‌ها و دریافت کتاب‌های درسی از منطقه اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول