اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پیاده روی جاماندگان ارض طوس در دشت ورامین برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک، پاکدشت و پیشوا همانند سال‌های گذشته به پیاده روی از نقاط مختلف تا صحن امامزاده جعفر(ع) پیشوا پرداختند.

پیاده روی جاماندگان ارض طوس در دشت ورامین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، صبح امروز و همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا و پاکدشت همانند سال‌های گذشته به پیاده روی از میدان بسیج ورامین تا صحن امامزاده مطهر(ع) پیشوا پرداختند.

همچنین جمعیت حاضر در ساعت ۷ صبح با قرائت زیارت عاشورا حرکت خود را از مقابل مسجد حضرت سجاد(ع) آغاز کرده و به سمت میدان امام حسین(ع)، میدان امام خمینی(ره)، میدان رازی و میدان بسیج ادامه داده و سپس راهی پیشوا شدند.

امامزاده جعفر بن موسی کاظم(ع) برادر تنی امام رضا(ع) می‌باشند، زائران پیاده در روستای دهماسین پیشوا استراحت کرده و پس از صرف صبحانه به مسیر خود ادامه دادند.

حاضران در این برنامه پیاده روی که به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام رضا(ع) برگزار شده بود پس از حضور در صحن مطهر امامزاده جعفر بن موسی کاظم(ع)، در جوار برادر تنی امام هشتم به اقامه عزای شهادت امام رضا(ع) پرداختند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول