اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یادداشت

باز هم تحریف

سردار محمد رضا نقدی در واکنش به تحریف اظهاراتش توسط برخی افراد و رسانه ها توضیحاتی را در قالب یادداشت منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در یادداشت محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:

این بار هم رسانه های دشمن و جیره خوران داخلی شان در مقابل بیان حقیقت کم آوردند و برای جبران شکست به تحریف متوسل شدند.
برای غیر منطقی جلوه دادن بحث این حقیر در یادواره شهدا ی خدابنده با حذف بعضی جملات که نسبت شاهان با اشغال مغول را نشان می داد این مساله را به جمله های قبلی چسباندند که وانمود کنند بنده گفته ام ساسانیان کشور را به مغول تسلیم کرد حال آنکه بچه مدرسه ای هم میداند ساسانیا‌ن از حکومت خلفا شکست خوردند نه از مغول.

واقعیتی که بنده گفتم و میخواهند آنرا پنهان کنند، چیست؟
نسب ایرانیان نسب شاهان ظالم و جنایتکار نیست مرام شاهان این است که "تا زور داری زور بگو و هرچه دلت می خواهد بکن هرجا هم زور نداری تسلیم شو" این مرام را بارها و بارها میشود در تاریخ دید تاریخی که مورخان از صهیونیست تا حزب اللهی و از شاهنشاهی تا جمهوری اسلامی همه آنرا قبول دارند.
هخامنشیان در مقابل حمله اسکندر ایران را تسلیم یونانیان کردند و این شکست به قدری عمیق بود که  ۱۲ سال خود اسکندر و بیشتر از ۷۵ سال سایر حکمرانان یونانی بر کل ایران و تا ۲۳۰ سال بر بخش اعظم  ایران حکومت می کردند.

 چرا دفاع لازم در مقابل این هجوم نشد و بدتر از آن چرا ایران برای این دوره بسیار طولانی به حاکمیت بیگانه تن داد؟
ساسانیان در مقابل ارتشی بمراتب کوچکتر از ارتش خودشان با سازو برگ خیلی ناچیز تر ایران را واگذار کردند و این شکست آنقدر عمیق بود که بجز چند سال حکومت خلفا در سالهای ابتدایی نزدیک ۶۰۰ سال ایران تحت  رهبری پادشاهان عرب ( بنی امیه و بنی مروان و بنی عباس )قرار گرفت سپس خوارزمشاهیان ایران را به متجاوزان مغول که کوچکتر ولی  پرانگیزه تر بودند تسلیم کردند و اینجا هم حدود ۲۰۰ سال ایران تحت حکومت چنگیز و تیمور و فرزندان آنها بود.
شاهان بعدی هم از محمود افغان ذلیلانه شکست خوردند بعدی ها یعنی قاجار و پهلوی هم در دو جنگ جهانی بدون کوچکترین مقاومت  به اشغال ایران توسط متجاوزان تن دادند و تحت امر متجاوز قرار گرفتند و ایران را بطور کامل تحت حاکمیت انگلیس و سپس آمریکا قرار دادند.
و دلیل اصلی اینهمه خفت و خواری در مقابل دشمن چیزی نبود جز ظلم و جنایتی که در حق ملت روا میداشتند و لذا ملت ایران با شاهان خوب نبود و این رفتارهای ظالمانه شاهان  انگیزه فداکاری برای کشور را در آنان از بین می برد.

آیا این جرثومه های فساد و ظلم و نمادهای ذلت و تسلیم می توانند هویت و نسب ملت ایران باشند؟!
اینها حکومتهای غیر ایرانی حاکم بر ایران طی ۱۱۲۰ سال است؛ ایرانی هایش هم بهتر از اینها نبودند
حکومت سلوکیان
مدت زمان حکومت: 249 سال زمان حکومت : 312 – 63 پیش از میلادبنیانگذار : اسکندر مقدونی سپس سلوکوس اول (نیکاتور)
حکومت خلفای اموی
مدت زمان حکومت: 189 سال زمان حکومت: 661 – 750 (40 – 132 ه.ق)بنیانگذار : معاویه-سپس یزید ابن معاویه
حکومت خلفای عباسی
مدت زمان حکومت: 508 سال زمان حکومت: 750 – 1258 (132 – 656 ه.ق)بنیانگذار : ابوالعباس سفاح و امثال مامون ، و هارون
حکومت ایلخانیان
مدت زمان حکومت: 42 سال زمان حکومت: 1256 – 1335 (654 – 736 ه.ق)بنیانگذار : هلاکوخان
حکومت تیموریان
مدت زمان حکومت: 140 سال زمان حکومت: 1370 – 1507 (772 – 912 ه.ق)بنیانگذار : تیمور لنگ

خیلی واضح است ملت با شهامت و دلیری که ۴۳ سال است مثل کوه یک تنه مقابل همه ابرقدرتها  ایستاده و خم به ابرو نمی آورد نسبش این شاهان پلید ظالم و ذلیل نیستند بلکه نسبش نسب انبیا است.
وقتی رژیم شاهی سقوط کرد و نظامی بر مرام انبیا روی کار آمد ملت هم سینه سپر کرد نه جلوی مغول و امویان و اسکندر که همزمان جلوی همه ابرقدرتها که برای نابودی اش متحد شده بودند ایستاد و همه را شکست داد نه فقط به اشغال کامل ایران تن نداد، نه تنها از دست دادن قفقاز و بحرین و هرات و آرارات و...چون عهد پهلوی و قاجار لعنت الله علیهم تکرار نشد نه فقط یک وجب خاک ایران تسلیم متجاوز نشد بلکه تصویر رهبران و سرداران ایران زمین روی دست آزادیخوهان از شرق آسیا تا آمریکای لاتین بلند است.
 برخلاف مرام شاهان که میگویند "تا زور داری هرکار دوست داری بکن وقتی زور نداری تسلیم شو " انبیا میگویند "اگر هیچ هم نداری ایستادن در مقابل ظالم تکلیف توست تسلیم نشو۰ وقتی هم زور داری عفو کن و تجاوز نکن"
این مرام ملت ایران مرام انبیا ست نه مرام شاهان، ملتی که سالها در مقابل همه ابرقدرتها  با دستان خالی ایستاد و اینک که به قدرت بلامنازع منطقه و به یک قدرت جهانی تبدیل شده کوچکترین تعدی به دیگران حتی بعض همسایه های کوچک و ضعیف ندارد.
نسب  ملت ایران قیدار نبی(ع) فرزند حضرت اسماعیل (ع) و نوه ی حضرت ابراهیم(ع) است نه سلسله های شاهی، ملت بت شکن ایران که یک تنه مقابل همه قدرتهای شیطانی ایستاده این ویژگی را از حضرت ابراهیم  وامام علی و امام حسین علیهم السلام به ارث برده است نسب و هویت ما ابراهیمی و حسینی است و هیچ نسبتی با شاهان نداریم.
شاهانی که اگر قرار باشد کسی به سلسله آنان افتخار کند باید به اسکندر و یزید و معاویه و هارون الرشید و مامون و چنگیز و تیمور و رضاخان پلید و۰۰۰که هرکدام روزگاری بر ۰ایران پادشاهانی کرده اند افتخار کند.ملت ایران نوادگان ابراهیم اند نوادگان دانیال نبی و...نه نوادگان این شاهان ضد بشر.

بسیار متاسفم که بعضی دوستان هم حتی به خود زحمت شنیدن نوار سخنرانی را که الان هم در کانال بنده در روبیکا موجود است و زنده منتشر شده را نمی دهند و براساس تیتر تحریف شده ای که بی بی سی و امثال این تحریف گر علیه بیان بنده ساخته اند قضاوت میکنند این نقدهای غیر منصفانه علامت فهمیدگی نیست با اخلاق منصفانه دینی هم سازگار نیست.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول