اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مصر: نگران عواقب تعرض اسرائیل به مسجد الاقصی هستیم

وزارت امور خارجه مصر ضمن محکوم کردن تصمیم دادگاه رژیم صهیونیستی در صدور مجوز برای برگزاری مراسم یهودیان در صحن‌های مسجد الاقصی گفت که چنین تصمیم‌هایی بر امنیت و ثبات منطقه تاثیر دارد.

مصر: نگران عواقب تعرض اسرائیل به مسجد الاقصی هستیم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه مصر شامگاه پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای تصمیم دادگاه رژیم صهیونیستی در صدور مجوز برای برگزاری مراسم یهودیان در صحن‌های مسجد الاقصی را محکوم کرد.

وزارت خارجه مصر در بیانیه‌ای بر ضرورت احترام به وضع موجود تاریخی و حقوقی قدس و مقدسات اسلامی و مسیحی آن مطابق با قطعنامه‌های مشروع بین المللی صادر شده از سوی سازمان ملل متحد و یونسکو تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: وزارت امور خارجه مصر همچنین نگرانی عمیق خود را در مورد عواقب ناشی از تصمیم قوه قضائیه اسرائیل و پیامدهای آن بر امنیت و ثبات در منطقه اعلام می‌دارد.

وزارت خارجه مصر از کابینه رژیم صهیونیستی خواست هیچ اقدامی برای به اجرا درآوردن این تصمیم و لطمه به وضعیت مسجد الاقصی انجام ندهد.

دادگاه رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی روز سه شنبه در حکمی بی سابقه حق برگزاری نیایش یهودیان در صحن‌های مسجد الاقصی را به رسمیت شناخت.

بر اساس حکم این دادگاه، حضور تعداد محدودی از نیایشگران یهودی در صحن مسجد الاقصی مشروط به اینکه نیایش آن‌ها در سکوت برگزار شود، جرم محسوب نمی‌شود.   

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول