اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ذوالفقارنسب: تیم ملی از لحاظ کیفی ضعیف‌تر از قبل بود/ بازی با امارات یک هشدار است

کارشناس فوتبال گفت: عملکرد تقریباً ضعیف تیم ملی مقابل امارات هشدار خیلی خوبی برای بازی با کره جنوبی است.

ذوالفقارنسب: تیم ملی از لحاظ کیفی ضعیف‌تر از قبل بود/ بازی با امارات یک هشدار است

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برد تیم ملی مقابل امارات اظهار داشت:‌ آنچه که اهمیت زیادی دارد، نتیجه مسابقه است که به نفع ما شد. این سه امتیاز خیلی ارزشمند بود و می‌تواند تیم ما را به اهداف خودش برساند.

وی افزود: چگونگی و کیفیت بازی تیم نیز مهم است. تیم ملی از لحاظ کیفی نسبت به دیدارهای گذشته ضعیف‌تر عمل کرد. این نشان می‌دهد که اشکالات و ایراداتی در ساختار تیم وجود دارد. این مشکلات به خاطر عدم برگزاری اردوهای مناسب و بازی‌های دوستانه لازم برای تیم‌های ملی است. این موارد باعث عدم هماهنگی بازیکنان در پست‌های تخصصی شده اما خوشبختانه علیرغم این مشکلات، سه امتیاز را گرفتیم و باز هم به هدف‌مان نزدیک‌تر شدیم.

کارشناس فوتبال با اشاره به نقش مدیریت برای موفقیت تیم‌ملی تصریح کرد:‌ درست است که ایرانی هستیم و تحت هر شرایطی دوست داریم تیم کشورمان امتیاز لازم را بگیرد ولی یک جایی این مسائل باعث می‌شوند به مشکل بخوریم. امیدوارم مدیریت فنی تیم ملی هر چه زودتر این مشکلات را برطرف کند و برای هر مسابقه اردوها و امکانات لازم فراهم شود.

ذوالفقارنسب در مورد اینکه آیا برگشت کارت قرمز شجاع خلیل‌زاده روی نتیجه بازی مقابل امارات تأثیرگذار بود، گفت: این اتفاق قدرت سیستم جدید داوری بود. کار غیرقانونی صورت نگرفت و حق اضافه‌ای به ایران داده نشد. این نشان می‌دهد فوتبال در مسیر سلامت قرار گرفته است. نمی‌توان گفت اگر ایران 10 نفره می‌شد، چه اتفاقی می‌افتاد. شاید ما گل می‌خوردیم. بعد از آن هم شاید جبران می‌کردیم یا شاید نمی‌توانستیم این کار را انجام بدهیم. این‌ها مسائل پیش‌بینی نشده است اما این اتفاق باعث شد حقی از ایران خورده نشود و نشان داد داوری به کمک سیستم VAR می‌تواند به نفع فوتبال و ورزش باشد.

وی در مورد بازی بعدی تیم ملی مقابل کره‌جنوبی عنوان کرد: کره‌جنوبی تیم سال‌های قبل نیست. بازی‌هایی که این تیم تا به حال در گروه پشت سر گذاشته، نشان می‌دهد نقاط ضعف زیادی دارند. البته، عملکرد تقریباً ضعیف تیم ملی مقابل امارات هشدار خیلی خوبی است که تیم ما برای متوقف کردن کره‌جنوبی مسیر بهتری را در پیش بگیرد.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه برخی معتقدند نتیجه‌گیری تیم ملی به خاطر کیفیت بالای بازیکنان است و اسکوچیچ نقش کمرنگی در 10 پیروزی پیاپی دارد، گفت:‌ هیچکس نمی‌تواند منکر نقش مربی در این دوران باشد. به خصوص اینکه امکانات لازم را در اختیارش نگذاشتند. ظاهراً او درخواست اردو و بازی تدارکاتی داشته اما مهیا نشده است. علیرغم این کاستی‌ها به کارش ادامه داد و نتیجه گرفت. البته در این موفقیت‌ها بازیکنان لژیونر هم تأثیر بسیار بالایی داشتند. در مجموع این ظرفیت فوتبال ما بوده که باعث شده تیم ملی راه موفقیت را به خوبی طی کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول