اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شیخ الخزعلی: نتایج انتخابات عراق نشان می‌دهد اراده مردم بر ماندن الحشد الشعبی است

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق نتیجه انتخابات این کشور به دنیا نشان خواهد داد که اراده ملت عراق بر ماندن الحشد الشعبی است.

شیخ الخزعلی: نتایج انتخابات عراق نشان می‌دهد اراده مردم بر ماندن الحشد الشعبی است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ «قیس الخزعلی» دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد نتایج انتخابات عراق به دنیا نشان می‌دهد که اراده مردمی بر ماندن الحشد الشعبی است.

به گزارش العهد، شیخ الخزعلی در جشنواره انتخاباتی ائتلاف الفتح در منطقه الکرخ بغداد گفت: نتیجه انتخابات نشان خواهد داد و به همه دنیا روشن خواهد کرد که اراده ملت عراق بر ماندن الحشد الشعبی است.

وی افزود: خواسته ملت عراق پیروزی نامزدهایی است که به معتقدند الحشد الشعبی باید قوی باقی بماند و انحلال، ادغام یا تضعیف آن جایز نیست.

ااخزعلی تاکید کرد: الحشد الشعبی و همه عراق پشت رهبران خود و در یک میدان در برابر دخالت های آمریکا هستند و هر گونه طرحی برای عادی سازی با رژیم صهیونیستی را رد می‌کنند.

او افزود: ملت عراق بار دیگر پشتیبان نهاد مقدس الحشد الشعبی است و میلیون‌ها نفر از این مردم در همه استان‌های عراق با لبیک به ندای مرجعیت عالیقدر دینی مشارکت گسترده، آگاهانه و مسئولانه در انتخابات خواهند داشت و به سازشکاران و کسانی که خواهان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند و کسانی که خواهان ماندن نظامیان اشغالگر آمریکایی یا انحلال و ادغام الحشد الشعبی هستند، رای نمی‌دهند.

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق گفت: محور حامی اشغالگری آمریکا تقلا کردند، انتخابات زودهنگام برگزار نشود، اما شکست خوردند و به سمت تلاش‌ها برای تقلب در انتخابات روی آوردند.

وی تاکید کرد: اگر دشمنان عراق توطئه نکرده بودند و از خواسته‌های معترضان در تظاهرات سوء استفاده نشده و تظاهرات به سمت و سویی که توطئه‌گران علیه عراق و الحشد الشعبی می‌خواستند منحرف نشده بود، اگر دولتی که مجبور به استعفا شد به کار خود ادامه داده بود و توافقنامه بغداد-پکن را اجرا کرده بود، الان در عراق جوان جویای کار پیدا نمی‌شد و ظرف دو تا سه سال دیگر زیرساخت‌های خراب در عراق باقی نمانده بود.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول