اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

شهادت۱۳ هزار مأمور ناجا در راه تأمین امنیت/ فرمانده ناجا: برای حفظ و ارتقای امنیت بی‌وقفه در تلاش هستیم

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت مثال زدنی امروز مرهون خون شهدا و ایثارگری نیروهای مسلح است گفت: در راه تامین امنیت ۱۳ هزارمأمور ناجا شهید و ۲۰ هزار نفر مجروح شده اند.

شهادت۱۳ هزار مأمور ناجا در راه تأمین امنیت/ فرمانده ناجا: برای حفظ و ارتقای امنیت بی‌وقفه در تلاش هستیم

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در صبحگاه عمومی در اولین روز از هفته ناجا با تبریک هفته نیروی انتظامی با اشاره به شعار هفته ناجا که «پلیس هوشمند؛ امنیت پایدار» است، اظهار داشت: نیروی انتظامی افتخار می‌کند که عهده‌دار استقرار و ارتقای امنیت در سطح جامعه است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت در ابعاد مختلف جامعه است، افزود: بالاترین نعمت هر کشوری امنیت و سلامت است که این موضوع اهمیت کار ارزنده نیرو‌های مسلح به‌ویژه نیروی انتظامی را در عرصه ایجاد امنیت و نظم نشان می‌دهد و خدا را شاکر هستیم که برای حفظ و ارتقای این امنیت به‌طور شبانه‌روزی در حال خدمتیم.

سردار اشتری به تلاش شبانه روزی کارکنان ناجا اشاره و بیان داشت: در تمام ایام هفته و شبانه‌روز چشمان بیدار کارکنان شجاع و انقلابی ناجا امنیت را برای ملت ما به ارمغان آورده است؛ کارکنان ما در واقع حافظان امنیت هستند که با جان و دل در این راستا گام برمی‌دارند به گونه‌ای که هر چند روز یکی از همکاران ما در مصاف با مجرمان و گروه‌های مسلح به شهادت می‌رسد که بیانگر رشادت این عزیزان در برقراری نظم و امنیت جامعه است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: تاکنون ۱۳ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز را تقدیم امنیت کشور کرده‌ایم که این افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امنیت سرمایه بسیار بزرگی است که برای به دست آوردن آن باید چنین هزینه‌هایی داد، افزود: امروز ملت ایران از امنیت مثال‌زدنی و باثباتی برخوردار است که این امنیت مرهون عنایت الهی و هدایت‌های فرماندهی معظم کل قواست و به برکت خون شهیدان و ایثارگری نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج و حضور هوشمندانه مردم عزیز در صحنه به دست آمده است.

سردار اشتری افزود: امنیت مثال زدنی را که شاهد هستیم به برکت خون شهدا و ایثارگری نیروهای مسلح و حضور هوشمند مردم در صحنه هست که از آن حفاظت خواهیم کرد.

سردار اشتری به هوشمندسازی پلیس اشاره و بیان داشت: پلیس هوشمند می تواند این امنیت را با تجهیزات روز و آموزش های حرفه ای ارتقا داده و سرعت و دقت در خدمات رسانی را افزایش دهد و رضایتمندی در ارائه خدمات را به دنبال داشته باشد.

وی گفت: ناجا در دهه های گذشته با همت مسئولان رشد خوبی داشته و در سال های اخیر تحرک و رشد ناجا مناسب بود و یکی از این دستاوردها هم هوشمند سازی پلیس است که بخشی از این خدمات را در این هفته اعلام می کنیم. 

وی با اشاره به اینکه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم اما برای رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید گام های بزرگی برداریم، اظهار داشت: امروز ناجا دارای جوانان و مدیران انقلابی، جهادی و ولایی است زیرا برآمده از مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی به اقدامات ناجا در سال گذشته پرداخت و گفت: ناجا مسئولیت امنیت انتخابات ریاست جمهوری را در مقطع حساسی برعهده داشت که با تلاش ماموران بهترین امنیت را در انتخابات داشتیم که در همین راستا مقام معظم رهبری از کسانی که حافظ این امنیت بودند، تشکر کردند.

سردار اشتری به عملکرد ناجا در کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: ناجا در طرح واکسیناسیون، در زمینه شناسایی و برخورد با احتکار کنندگان لوازم ضروری مردم و همچنین محدودیت و ممنوعیت های تردد وظیفه خود را به خوبی انجام داد ازسوی دیگر برای کمک به ارگان های درمانی تلاش کرده و به این تلاش خود ادامه خواهیم داد.

گفتنی است در این مراسم از برخی خانواده های شهدا و جانبازان نیروی انتظامی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول